Új hullámok sodrásában!
2016. január 15. írta: Kis Henriett

Új hullámok sodrásában!

A mai bejegyzésem legfontosabb kérdését, Oravecz Nóri válaszolta meg:

Ha ma egyetlen kérdést teszel fel magadnak, legyen az, hogy mit szeretnél valójában, mi az ami ténylegesen boldoggá tenne?......... 

....................A hajókat nem arra tervezték, hogy a kikötőben álljanak!  a végére rájöttök, mire értem ezt.

 

large_4_1.jpgHétfőn aláírtam a szerződésemet egy iskolával aminek az a mottója: 'tanulj itthon, dolgozz külföldön' - vicces nemde? Lassan nem is marad más választásunk, ez a Hajópincér iskola. Sokat gondolkodtam rajta, mit szeretnék és azt hogyan szeretném elérni. Nos, JÓ életet szeretnék és munkával akarom megteremteni , erre pedig az egyetlen számomra lehetséges alternatíva a hajózás. Szóval az elkövetkezendő pár évben koktélokat gyártok majd, a világ más-más pontjain, közben pedig felfedezem bolygónk legszebb helyeit! Ez az elképzelés, ami nem egészen fedi a valóságot, mert tudom az egész ennél sokkal nehezebb lesz.large_3_1.jpg

Emlékeztek még amikor azt írtam, ha minden jól megy, tavaszra üzletasszony leszek?! Mára ebben vagyok olyan biztos, mint ahogy sok más dologban sem; de megtanultam valami nagyon fontosat, azt hogy ha valamit nem szeretsz szívből csinálni, nem tudod 100%-ig önmagadat adni és az nem vezet sok jóra. Nincs értelme olyat erőltetni ami nem a mi célunkat szolgálja, amiben nem tudunk kiteljesedni. Márpedig én a jelenlegi iskolámat gyűlölöm, herótom van a számolástól, basszus már azt sem akarom, hogy papírom legyen róla, bár a csillagok mai állása szerint ettől nem kell tartanom. Csak tudjátok van egy hatalmas akadály, a szüleim! Hogy nézzek a szemükbe ezután? Tartom magam annyira erősnek és határozottnak, hogy ha valamit eltervezek azt véghez viszem és bármivel szembe nézek ha kell, azonban van ami nekem is nehézséget okoz, ők azok.Biztosan sokan vagyunk így ezzel! Hiszen ők minden bizalmukat belém fektették, erre én közlöm velük, hogy bocs a két év elszállt, nekem viszont nem lesz meg a papírom. Erre belevágok még egy suliba, ki az aki ezek után akár egy csepp bizalmat is táplálna felém? Senki. És ezt nem is várom el tőlük, majd idővel remélem sikerül bebizonyítanom, hogy ezúttal nem futottam zsákutcába.

Szóval ha most épp hasonló cipőben jársz, nyugi minden rendben lesz, az idő megoldja, másrészt viszont bizonyítanod kell nagyon sokat, hogy újra kiérdemeld a bizalmukat. Ha pedig szülő vagy, akkor csak legyél kicsit türelmes és megértő, mindenki követ el hibákat, hagyd hogy rájöjjön, számára melyik út a járható. A mi generációnknak nehéz dolga van és a gondolat, hogy mihez kezdünk a jövőben, csak még inkább megnehezít mindent.picsart_1452863019146.jpg

Szóval a hajós mondathoz visszatérve, az én hajóm hamarosan kiúszik a nyílt vízre, az hogy hol horgonyoz le legközelebb, nem tudom, de bízom magamban!... Ha elindul ez a történet, ti mindenről tudtok majd, mindenhonnan közvetítek! :)

Az idénre ígért kampányból, még egy kis ízelítő: a létező összes csajos dolgot elhozom nektek.. már készül az oldal, sok a munka!

Pusszancs: Heni

 

süti beállítások módosítása