Revolution Pro Restore Honey Lip Balm & Renew Lip Conditioner
2021. szeptember 25. írta: Kis Henriett

Revolution Pro Restore Honey Lip Balm & Renew Lip Conditioner

A Revolution Pro termékeivel Pink Pandán találkoztam először és egyből beleszerettem a csomagolásukba, az arany kupak és babrózsaszín színű balzsam annyira cuki, majd egy lány videója győzött meg arról ,hogy megvegyem. Mostanság rászoktam arra, hogy éjjelre csak éjszakai maszkot, nappalra pedig egy hidratáló balzsamot használok, ezzel ellentétben ezek a termékek 'day&night' vagyis nappalra és estére egyaránt használhatók.

20210925_120006.jpg

~ Revolution Pro Restore Ajakbalzsam: 12g a kiszerelése és szép üvegben van én speciel spatulával szoktam jó vastagon felvinni az ajkaimra és reggelre beissza a szám, kellemesen hidratál, eltűnteti a szárazságot. Az állaga gél szerű, sűrű, illatmentes de ha belemegy a számba az roppant kellemetlen. 

20210925_115936.jpg

~ Revolution Pro Renew  Kondícionálló: szerelmes lettem a külsejébe és magába a termékbe is. Igazából ennek finom méz illata van, kellemes balzsamos szájfényszerűen fényes, mindeközben jól ápol. Az applikátorának a vége picit vastagabb de pont megfelelő mennyiségű terméket vesz fel; segít simává és puhává tenni az ajkaimat.

20210925_115817.jpg

Az összetevőik között szerepel az E-vitamin, jojoba olaj, shea vaj, B5 és C-vitamin, ricinusolaj hialuronsav. Az áruk 2-3000 ft között van Pink Pandán. 

süti beállítások módosítása