Mit hozott a Jézuska 2. rész!
2022. január 16. írta: Kis Henriett

Mit hozott a Jézuska 2. rész!

A Fenyt család új tagjai

picsart_22-01-16_11-15-54-948.jpg

Máris érkezik a sorozat 2. része, megmondtam, hogy lesz miről írnom Nektek, szóval folytatásként Rihanna 2 új termékét hoztam.

20220116_111742.jpg

1. Fenty Gloss Bomb Heat ~ Hot Cherry~: Szeptemberben debütált a heat kollekció azóta 5 árnyalatban kapható, de nekem mégis a piros árnyalat tetszik leginkább, tehát karácsonyra megrendeltem a hot cherry árnyalatot, ami az üvegben sötét piros színű, de felkenve az ajkakon halvány színe van, aztán pár perc elteltével a chili elkezd hatni és a számat vérvörösre változtatja no és persze marja mint állat....

20220116_111820.jpg

Dúsító hatást nem vettem észre, de szépen kisimítja a számszélét. Számomra már a tűréshatáromon túl megy a csípőssége, szóval bevallom őszintén ritkán nyúlok érte, de szeretem ha egy kis extra színre vágyom. Makeup.hu-n 7500ft volt az ára.

20220116_111928.jpg

2. Fenty Beauty Lil Gloss Bomb duo + Keychain Holder: Karácsony előtt szintén a Makeup.hu-t ellepték a 2021-es karácsonyi kiadású szettek, nekem meg persze ez a duo tetszett meg leginkább, mert benne volt a Fenty Glow árnyalat amit már régen ki szerettem volna próbálni, ugyanis szép barnás-arany természetes színe van nagy kedvencem ez a szájfény. A másik árnyalat a Pink Dragonfly piros bogyós-gyümi színű arany csillámos termék, nekem talán picit sötét a világos bőrömhöz, de különleges alkalmakkor szívesen használom. A kis rózsaszín szilikontartó amiben akár táskán is hordható a kedvenc ajakfényünk az pedig elmondhatatlanul cuki lett. A szett ára 9800ft volt.

20220116_112039.jpg

süti beállítások módosítása