Avon Color Trend Lush Lips Balm
2019. május 10. írta: Kis Henriett

Avon Color Trend Lush Lips Balm

Az Avon termékek nálam mindig abszolút kedvencek voltak legyen szó parfümről vagy sminkről. Náluk sikerült megtalálnom a kedvenc parfümjeimet és szempillaspiráljaimat. Amit viszont soha nem gondoltam volna az az, hogy az ajakbalzsamjaik is felkerülnek a dobogóra.

 20190510_120607-1.jpg

2017 nyarán debütáltak a Lush Lips balzsamok új kiadásai, isteni illatokban és színekben. Be is szereztem azóta 3 darabot, nem fűztem hozzájuk nagy reményeket, mert külsőre elég bénák a kis tartójuk. /de a Carmex óta nem vagyok előítéletes!/ Kókusz, fahéj és mézdinnye illatokban rendeltem meg, darabját 350 forintért.

picsart_05-10-12_40_32.jpg

A kókuszost próbáltam először, mert spf 10 fényvédő van benne, így mindig velem jön strandra, bár nem a legerősebb a fényédő faktora, de szerencsére még nem égett le a használata mellett az ajkam. Színtelen, finom édes ízű kis balzsam, én nagyon meg vagyok vele elégedve.

Másodjára a fahéjas következett ezt karácsonykor használtam sokat, mert nagyon finom ünnepi, fűszeres illata van és szép sötét csillámló színe, így még rúzsalapnak is tökéletes.

A mézdinnyés verziót most kezdtem el használni, pirosas színe van és fantasztikus nyári illata. Fényes lesz tőle az ajkam. Tipikus nyári ajakbalzsam a színe és az illata miatt egyaránt.

20190510_121324-1.jpg

- A negatívum számomra a gagyi műanyag tok, mert ha egyszer kicsavarod a balzsamot, utána nem lehet visszatekerni.

- Amit imádok bennük, hogy szuperül hidratálnak a kiszáradt ajkaimat is pár óra alatt rendbe tette. Ha olcsón vágytok nagyon szuper ajakápolóra én ajánlom, hogy mindenképp szerezzétek be őket.

süti beállítások módosítása