Luxus a köbön
2022. július 24. írta: Kis Henriett

Luxus a köbön

Dior Addict Lip Maximizer ~ Holo Pink

images.jpg

Talán már született egy pár bejegyzés amiket ugyanígy a "luxus" kifejezéssel illettem, de ez most más, ez mind közül kiemelkedik, mert Christian Dior  "NEW LOOK" egyedi stílusát semmi sem tudja felülmúlni. 

20220724_165508.jpg

Ez a kis szájfény megjelenését tekintve messze a legszebb, legletisztultabb, legkifinomultabb szájfény, amivel valaha találkoztam. Amióta az ajakbalzsamját holo pink árnyalatban kivonták a forgalomból, azóta kutatom a megfelelő árnyalatú szájfényét. Jelentem megtaláltam a tökéletes utódot az IGAZIT!

20220724_165543.jpg

Az egyetlen 'hibája' az ajakfeltöltő=mentolos hatás. Nem igazán szeretem a mentolos, bizsergető ajakkencéket, bár szerencsére nem marja a számat, éppen csak egy kis hűsítő hatást ad. Nagyon szépen érvényesül a csodás arany-pink-lila holografikus rózsás árnyalat, amitől szép tükörfényesen csillogó lesz a megjelenésem. Azonnali frissességet ad, hialuronsavat tartalmaz ami kisimítja az ajkaimat és ésszel használva, ápolja is azokat. Azért írom így, hogy ésszel, mert a múlt hétvégén esküvőn jártam ahol egész nap ezzel kenegettem az ajkaimat és a nap végére a mentol miatt szanaszét száradt a szám. Szóval a mentollal óvatosan! 

20220724_165431.jpg

A leírás szerint napról-napra érzékibb ajkakat varázsol, ami nagy kamu de mégis bekajálom! :)  Jelenleg a kedvenc szájfényem mind közül, meg a legdrágább is, pssssssssszt! :)))))))

süti beállítások módosítása