Egy felejthetetlen nyár margójára!
2016. szeptember 08. írta: Kis Henriett

Egy felejthetetlen nyár margójára!

Élményteli nyár volt az idei, telis tele felejthetetlen emlékekkel, épp ezért nem is tudom hol kezdjem az élménybeszámolót; talán az elején: májusban sikeres vizsgát tettünk a szerelmemmel a hajópincér iskolában,szóval hivatalosan is bármixer lettem, (a második képen láthatjátok a vizsgafeladatomat ami egy Godfather koktél volt) a kedvesem pedig pincér #köszönjük#ICTC , mondanom sem kell nagy volt az öröm és az ünneplés...picsart_1473332709747.jpg

Majd a jól megérdemelt nyári pihenőm kellős közepén bejelentették, hogy a tanulás folytatódik, így újra beülhettem az iskolapadba illetve beállhattam a bárpult mögé! Mindezek mellett persze élveztem a jól megérdemelt nyári szünetemet, non-stop vásárolgattam, még kirándulgattam is, végre először eljutottam Tokajba és még sok más lélegzetelállító helyre itthon. Időközben egy kis stressz is bejátszott a gondtalannak tűnő hétköznapokba, hiszen nem feledkezhettem meg egy pillanatra sem a MUNKA nevű időzített bombáról, ami szeptemberben robban. Bizony-bizony idén már a dolgozók, sőt ha minden jól megy a külföldön dolgozók táborát erősítem majd!picsart_1473333158079.jpg

Az iskola miatt meglehetősen rástresszeltem a június-júliusra, így a fincsi délelőtti napozásokon kívül, majdhogynem semminek sem tudtam őszintén örülni, ezt tetőzte, hogy elveszítettem két cicámat! :( Szóval sok szomorkodás társult a nyár első két hónapjához.picsart_1473332096470.jpg

Elérkezett az augusztus és vele a nyaralás, idén kissé változott a menetrend, hisz nem tudtuk összehangolni a családi nyaralást, így kettesben mentünk a szerelmemmel, az úticél  Miskolctapolca volt (az erről készült képeket legfelül láthatjátok), ahol a gyermekkori nyaraimat töltöttem. Mivel a kedvesem most járt itt először, engem hatalmas izgalommal töltött el, hogy rám hárult a feladat, bemutathattam neki a környéket: Barlangfürdő, Lillafüred, Aggtelek....   Ezt már lehet mondtam, de én vagyok a legszerencsésebb ember a világon, hogy ő van nekem, szerethetem és ő viszont szeret. A családi nyaralásról meg annyit, hogy a szüleim nem nyugodtak bele és szerveztek egy végső nagy nyaralást szeptemberre. Nem rég értünk haza Hajdúszoboszlóról, ez egy nyárbúcsúztató ~ őszköszöntő végső nagy pihenés volt. Köszönök nektek mindent, hálás vagyok, hogy ilyen családom van.picsart_1473002301198.jpg

Most, hogy már szeptembert írunk, bevallom félek, hisz soha azelőtt nem dolgoztam még, azonban várom is, mert egy biztos 'izgalmas' időszak veszi kezdetét. Egyenlőre fogalmam sincs mi és hogyan fog sikerülni, de amint a kezemben lesz a szerződés, jelentkezem újabb bejegyzéssel, addig is minden jót és millió pusszancs!

süti beállítások módosítása