Valóra vált álom!
2015. augusztus 07. írta: Kis Henriett

Valóra vált álom!

  1. Kedves Olvasó!

Örülök, hogy felfigyeltél a blogomra és köszöntelek itt. Remélem sokáig élvezed majd a bejegyzések nyújtotta élményeket. A blog azért jött létre, hogy őszintén kimondjam a sokak által titkolt "apró betűs" részeit az életnek. Hosszú évek óta várom a megfelelő alkalmat amikor is megszülethetne a blog, de rájöttem nincs olyan, hogy alkalmas időpont.

Ahogy a kedvenc író, bloggerem  fogalmazott: " Ami a fejedben eldől az úgy is lesz..." Így jött hát létre ez az oldal. Neki köszönhetem, hogy hét év után létrejött az első bejegyzésem. Ő pedig nem más, mint Oravecz Nóra.20150423_131004.jpg

A 'Valóra vált álom' nevet pedig, ebből kifolyólag szerintem sikerült értelmezni; valóra vált az álmom..... talán idővel elmondhatom magamról, én is blogger vagyok.

Remélem velem maradsz a folytatásban is, hiszen ha nem is nap mint nap de amint lehetőségem nyílik rá jövök a bejegyzésekkel!

Kellemes időtöltést kívánok nektek hozzá!                                   Üdvözlettel: Kis Henriett :)

süti beállítások módosítása