Boldog 7. Évfordulót!
2019. december 27. írta: Kis Henriett

Boldog 7. Évfordulót!

Hát elérkezett ez a nap is, eltelt egy újabb év, ami ugyanolyan csodás volt veled, mint az összes eddigi, sőt csodásabb. Azt mondják a 7. kritikus év és sok kapcsolat nem éli túl, de én nem éreztem nehezebbnek semmivel sem.

picsart_12-26-08_57_02.jpg

Minden egyes nappal jobban szeretlek, sosem gondoltam volna, hogy lehet ennyire szeretni valakit, míg meg nem tapasztaltam melletted. Azóta tudom mennyire csodálatos dolog a szerelem. Csodás dolog szeretni téged!

20191217_140633.jpg

Köszönöm, hogy az lehetek melletted aki vagyok, köszönöm hogy szeretsz! Kívánni sem tudnék tökéletesebb férfit nálad!     Nagyon Boldog 7. Évfordulót Kívánok Szerelmem!       Millió csók: Sütid

20191227_141744.jpg

süti beállítások módosítása