Lehull a lepel a Nagy Titkomról!
2016. május 22. írta: Kis Henriett

Lehull a lepel a Nagy Titkomról!

Elindult a Fashion&Lifestyle Blog!

Most érkezett el az idő, hogy őszintén valljak az elmúlt időszakról, mert elég eseménydúsra sikerült, ha csak az elmúlt két hetet vagy, az elmúlt két évem nézem, egyaránt. Az hogy a héten minden vizsgát és ezek eredményeit magam mögött tudok, egy dolgot jelent, mégpedig, hogy útjára indul a régen megálmodott oldal, melyről már tavaly év vége óta beszéltem nektek. Hihetetlenül izgatott vagyok, oly régóta szeretném már, hogy ezen hosszú idő alatt tökéletes alapokat tudtam lefektetni, mind fejben, mind gyakorlatban.screenshot_2016-05-22-10-06-49-1.png

Talán azért vagyok ennyire bezsongva ettől, mert pár éve mikor a barátommal egy pár lettünk, ő elindított egy kamionos oldalt, ez pedig elég rövid idő alatt hatalmas rajongótábort tudhatott magáénak, de az egészben nem is ez a legnagyszerűbb, hanem az az öröm és boldogság, amit akkor láttam rajta mikor szerkesztette a képeket, mert tisztában volt vele, hogy 25000 embert tesz boldoggá és motiválttá az álmaik iránt.

A motivációs oldal gondolata már régen foglalkoztatott és ez csak egyre erősödött bennem, minden nappal. Tudtam, hogy létre kell hoznom ezt az oldalt, hisz a létező összes motivációs oldalon jelen vagyok felhasználóként és nekem igenis szebbé tudja tenni a napomat, ha egy gyönyörű képpel, vagy egy hihetetlen sztorival találkozom. Szeretném ha azok akik az oldalra kattintanak jól éreznék magukat és adna nekik valami pluszt.                           Az oldalon foglalkozom majd: egészséges életmóddal ( fogyi, edzés), szépítkezéssel, romantikával, divattal, és a lelket is szépítem majd motivációs és self-help témákkal......  Elhozom nektek az összes  témát, blogot, képet és praktikát, valamint videót, ami megkönnyíti és remélhetőleg bearanyozza a mindennapjaitokat. Tartsatok velem!13260280_1100461270009889_9057002517480134819_n.jpg

A végére pedig még egy szuper hír: Megérkezett Oravecz Nóri könyve a Találd meg magad, imádom, róla egyébként még fogok részletesebben is írni itt a blogon...!

Sok-sok szeretettel: Kis Henriett

süti beállítások módosítása