Ilyen egy igazi földi paradicsom!
2015. augusztus 27. írta: Kis Henriett

Ilyen egy igazi földi paradicsom!

Az elmúlt héten egy kis időre eltűntem, hogy kipihenjem magam, valamint az év fáradalmait, de újult erővel tértem vissza és ezúttal maradok is.

Mint minden évben, így idén is Egerszalókon a Saliris Resort Spa**** Hotelben pihenhettem. 20150818_140430.jpg

Hihetetlen ez a hely, képes feltölteni energiával, mindenkinek ajánlom aki Magyarországon belül tervezi a nyarat, hiszen ez egy hamisítatlan tündérország. Emlékszem, mikor anno először jártam itt, kissé zavart, hogy lesik minden kívánságomat és úton útfélen azt kérdezik "miben segíthetek hölgyem?", de mára egész jól hozzászoktam.

Azonban mivel nem vagyok az a nagy strandkedvelő, így egy óra bőven elég a pancsikolásból, még szerencse, hogy a szobákat sosem lehet megunni és ha magányra vágyom csak kiülök az erkélyre egy kávéval és könyvvel és bámulom a sódombokat.20150818_133737.jpg

Ezek a magányos órák adják a legnagyobb löketet a folytatáshoz, hogy a megszokott, olykor szürke hétköznapokhoz legyen elég kitartásom. Másodsorban pedig végiggondolom mi történt velem az elmúlt évben, kik léptek be vagy épp ki az életemből, mit értem el abból amit terveztem hol kell még inkább belehúznom, úgy általánosságban mindent sorra veszek.20140826_161544.jpg

Az elmúlt évek is sok változást hoztak, de az idei minden eddiginél többet, hiszen most takarítottam el a legtöbb hazug embert a közelemből, kétszer is megadatott az a csoda, hogy Németországban lehettem a szerelmemmel, valamint itt van a Blogom is amire hét éve vágyom. Tehát mindent egybevéve hálás vagyok 2015-ért, bár még nincs vége...20150818_084223.jpg

Meg kell említenem, hogy nekem van a legcsodálatosabb családom a világon, hálás vagyok értük, imádom őket.

Szóval az idei nyár végéhez közeledve, bátran kijelenthetem, hogy eddigi életem legszebb, élményekben gazdag  nyara az idei, ami Egerszalókkal volt teljes.20150817_144028.jpg

Élvezzétek ki az utolsó napsütéses, forró napokat, millió pusszancs! :)20141227_202151.jpg

süti beállítások módosítása