Kylie Cosmetics ajaktermékek!
2022. április 09. írta: Kis Henriett

Kylie Cosmetics ajaktermékek!

Kipróbáltam Kylie ajaksminkjeit, így szerepeltek!

Azzal, hogy már végre nálunk itthon is kaphatóak a Kylie termékek egy teljesen új időszak vette kezdetét. Emlékszem 2016-ban két választásom volt vagy egy vagyont fizettem, hogy amerikából eredeti terméket vegyek, vagy maradt az ebay-es hamisítvány verzió.....

20220320_111305.jpg

1. Kylie Skin Valentine's Collection Lip Balm Set: szamóca, cukorka és meggy illatú balzsamokat tartalmaz a szett. Szép igényes, matt csomagolást kaptak, az ajkak számára kényelmes adagolóval. Minden balzsam teljesen átlátszó, az illatuk harmat gyenge, de a hatásuk legalább pont olyan jó, mint az ajakolajé és szépen fénylenek az ajkakon. 10ml kiszerelésűek, de 10900 ft-ot nem érnek semmiképpen sem.

20220320_111411.jpg

2. Kylie High Gloss: Daddy's Girl árnyalatban szereztem meg, mert amit kinéztem ( Lost Angel) pont nem volt kapható online. Szép halvány rózsaszín színű tele apró pink és arany csillámokkal, kellemes krémes, fényesen csillogó árnyalat, babarózsaszín színűvé változtatja az ajkakat. Tény, hogy nagyon szép, de semmivel sem tud többet tartósságban se, illatban sem és hidratálásban sem mint egy sima drogériás szájfény. Az ára 6500ft.

20220320_111725.jpg

20220320_111813.jpg

3. Kylie Matt folyékony ajakrúzs: Built To Last árnyalatban szereztem meg, mert nagyon szép nude barna árnyalat volt a swatch-ok alapján. Az első lip kitemet még 2016-ban rendeltem, nagyon szerettem, bár sötétebb volt mint amire számítottam. Ez a termék felkenve szintén nagyon szép barna, roppant tartós még a zsíros ételek sem fognak ki rajta. Szeretem, hogy nem keményedik rá az ajkaimra, DE pár óra elteltével sajnos oxidálódik és sokkal sötétebb lesz, mint mikor felkentem. Kylie matt rúzsaiból még keresem az igazit. Az ára 7500ft.

20220320_111518.jpg

20220320_111606.jpg

Minden terméket a Douglas Parfümériából rendeltem!

süti beállítások módosítása