Fanta Lip Smacker - Szamóca
2020. december 23. írta: Kis Henriett

Fanta Lip Smacker - Szamóca

Ezt a kis üdítős poharat már nagyon régóta kiszemeltem, de mindig sajnáltam rá kiadni majd 2000ft-ot. Azonban idén neki is beadtam a derekam, mint sok minden másnak, amiknek az ára hozzá hasonlóan nem pénztárcakímélő.

20201223_125050.jpg

Ez szerintem azért van, mert idén minden nemű szórakozási és kikapcsolódási lehetőég meg volt tiltva, szóval talán ezért gyógyítom a lelkemet ezekkel az olcsónak abszolút nem mondható termékekkel.Na Ő is egy ilyen kis "terápiás" ajándék volt tőlem magamnak! :) :D Augusztusban rendeltem és volt rá kedvezményem is, így 1400ft-ba került, még így is húzós volt azt gondolom.

20201223_125137.jpg

Létezhetetlenül aranyos meg kell vallani, mindig fogdosom és szaglászom meg kenegetem magam vele. Maga a termék 7,4 g szép rózsaszín színe és isteni szamóca illata van, szépen fénylik az ajkakon. Mivel már volt szerencsém kipróbálni a lip smacker termékeket és maradéktalanul meg vagyok velük elégedve, tudtam, hogy ezt is szeretni fogom. Mondjuk táskában elég nehéz lenne hurcolászni,de többnyire otthon használom. Maximálisan elégedett vagyok vele, ha lesz rá lehetőségem beszerzem a többi ízt is.

lipsmacker-spring-2020-39.jpg

Forrás: Google

Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok!

süti beállítások módosítása