Lip Smacker Coca Cola ajakbalzsam szett
2020. szeptember 06. írta: Kis Henriett

Lip Smacker Coca Cola ajakbalzsam szett

Szerintem a Lip Smacker termékek azok amik sosem fognak kimenni a divatból és kortól nemtől függetlenül mindenki szereti őket. Nem csupán a változatos ízekben kapható ajaktermékeik miatt, hanem mert kicsiktől a nagyokig legyen valaki nő vagy épp férfi lapul egy lip smacker nála valahol. Nekem például van olyan férfi ismerősöm aki előszeretettel használja a kólás verziót.

20200824_195039.jpg

Ez a szett egy Notinos rendelés eredménye volt, mivel sehol sem találkoztam ilyen ajakbalzsamokkal, vagy ha igen akkor csak csillagászati árakon. Ennek a szettnek az ára:4690Ft volt. Szerintem elég jó áron volt 6 db ajakbalzsam+ a fém doboz.

20200830_132015.jpg

Meglepődve olvastam hogy: "ha nem is ápolnak, de legalább cukik és jó kedvre derítő a használatuk"

20200830_132113.jpg

Őszintén szólva én kifejezetten szeretem használni mert szuperül hidratálnak, jó én sem azt mondom, hogy a száraz repedezett ajkakat helyre teszik, de jól karban tartanak. Nem hiába mégiscsak Amerikai.

20200830_132031.jpg

Minden ajakbalzsamnak más a színe, de egyik sem színezi be az ajkakat, csak szép fényessé teszi. Ha egy kedvencet kellene mondanom, nem tudnék, mindet imádom. Kicsi helyen is elfér a táskában, vagy az íróasztalon, a munkatársaim mindig rácsodálkoznak ezekre a kis cukker mini üdítőkre. #ILoveLipSmacker

süti beállítások módosítása