A legjobban hidratáló ajakbalzsamok 2019 tél!
2020. február 26. írta: Kis Henriett

A legjobban hidratáló ajakbalzsamok 2019 tél!

20200225_095200.jpg

Kép forrása: Tumblr

Szerencsére ez a tél nagyon enyhe volt és remélhetőleg hamarosan megérkezik a tavasz, de azért az időjárás így is próbára tette az ajkaimat, szóval amikor csak lehetett teszteltem  és használtam a "nagyágyú" ajakkencéimet. Íme a 2019-es tél leghatékonyabb hidratálói:

20200225_094403.jpg

Tégelyesek: A Labello Lip Butter nálam az egyik főszereplője az esti elalvás előtti rutinnak, mellettem van az ágyikóban is, testes állagú és reggelre pihe-puha ajkaim lesznek tőle. Hasonlóan nagyon szeretem a Vaseline Ajakvazelinjét, vaníliapuding illatú és mindig minden időben a legjobb választás. Szintén mindig velem van otthon a The Body Shop Argán Olajos ajakápolója, lényegesen könnyebb, olajosabb állagú termék, nagyon kellemes illata van. Ajakradírok közül a legjobban a Balea Candy Lips Peeling vált be, megfelelő a szemcsék állaga és radírozó képessége, nekem ez jött be leginkább. Ezeket a termékeket a kiszerelésük miatt csak otthon használom reggel illetve este.

20200225_095502.jpg

Gömbölydedek: A Carmex a NO1 természetesen, radírozás után csakis ez, mert azonnal hidratál. Az Oriflame Tender Care mézes univerzális balzsamját is előszeretettel használom nagyon jó mézes illata van és a hatása is remek. Minden ajakbalzsamom közül a legfinomabb termék amiért előszeretettel nyúlok az Eos Dulce De Leche karamell illatú gömb. Mindig velem van, nem telik el nap úgy, hogy ne használjam.

20200225_095530.jpg

Stick-ek: Október óta a kedvencem az utóbbi évek legjobb hidratálója számomra a Bebe Klasszikus ajakbalzsam THE BEST!!!!!! Horvátországban az életem megmentője volt  Douglas Nourishing Balzsam, tényleg szuper kis cucc. Amit szintén imádok a Himalaya Kakaóvajas, zsíros, intenzíven ápoló balzsamja ezt rendszerint újraveszem. Valamint a Blistex Lip Relief ami a carmexhez hasonlóan kimagaslóan jó ajakápoló, azonnali megnyugvást ad a fájó számnak.

20200225_095608.jpg

Velük vészeltem át 2019 telét és mind maximális védelmet adott, bármikor újra vásárolnám őket és biztonsággal ajánlom bárkinek!

süti beállítások módosítása