Eos Super Soft Shea Lip Balm Duo: Peppermint Cream & Champagne Pop
2020. január 16. írta: Kis Henriett

Eos Super Soft Shea Lip Balm Duo: Peppermint Cream & Champagne Pop

Mit hozott a Jézuska 3. rész!

20200116_112156.jpg

Bár már karácsony után kaptam meg, de az örömöm határtalan. A szett egyik tagja a Peppermint Cream ami már nem számít újnak hiszen 2 éve debütált karácsonykor, de ezidáig nem szereztem be, illetve a Champagne Pop ami pedig az idei ünnep egyik újdonsága. Az ünnepek után Notino-ról sikerült megrendelnem 2500ft-ért.

20200116_112230.jpg

Peppermint Cream: A kedvenc vloggerem Kayla Ann (Purplestar02) agyonra dicsérte, úgyhogy nagyon kíváncsi lettem. A másik amit többen is mondtak róla, hogy a tejszín vagy krém is kiérződik. Dizájnra egy szuper cuki nagyon karácsonyi a fehér-piros csíkokkal. Illatra szolidabb mint a sweet mint de kellemesen mentolos, borsmentás illata van, odáig vagyok érte. Éssss tényleg kiérződik a krém illat is. Fantasztikus lett, nagyon nagy favorit most!

20200116_112308.jpg

Champagne Pop: Olvasgattam véleményeket az evolutionofsmooth.com weboldalon, sokan nem kedvelik mert túlságosan valódi pezsgő és parafadugó illata van. Nem is értem, hát nem pont ez a cél? Engem magával ragadott ez a valósághű illat, imádom és az arany csomagolást is. Mintha valódi pezsgő lenne, minden ünnepet bearanyoz mikor viselem. IMÁDOM!

20200102_113958.jpg

süti beállítások módosítása