The Body Shop Born Lippy Szájfény
2020. január 09. írta: Kis Henriett

The Body Shop Born Lippy Szájfény

Szamóca, Görögdinnye, Mandarin

Sziasztok! Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!

20191225_093006.jpg

Mit hozott a Jézuska sorozatom első része 2020 első bejegyzése. Na jó ezt tulajdonképpen a saját Jézuskám hozta mert régóta vágytam már ezekre a kis tégelyes cukiságokra. Tulajdonképpen már a novemberi Joy - napokon megvettem mert volt rájuk 20% kedvezményem, de nem tudtam ellenállni, már karácsony előtt felbontottam lecsekkolni, nincs-e bajuk. Első reakcióm: atyaég sosem éreztem még ilyen isteni, fenséges szamóca, dinnye és mandarin illatot, abszolút nem művi egyik sem.

20191225_093042.jpg

Szenteste végre felavattam őket, viszont azt azért leszögezném, hogy ez nem ajakbalzsam, mert sokan felháborodtak, hogy nemhogy ápolna, kifejezetten szárít. Ez egy tégelyes szájfény annak viszont tökéletes, engem nem zavar, hogy kézzel kell felvinni.

20191225_092929.jpg

A színe kimondottan szolid, felkenve nem látszik, kivéve a mandarinos, abban a csillámok látszódnak. Eléggé ragacsos, az illata és az édes íze a felkenés után is megmarad. Evés ivás nélkül kb. 2-3 órát bír ki, nekem speciel nem szárítja az ajkaimat, de hidratált ajkakra kenem fel, vagy használok alá ajakbalzsamot.

20191225_093345.jpg

Nagyon nagyon szeretem őket a Body Shop-ban 1090ft darabja, én kedvezménnyel 2500ft-ért vettem a 3 darabot. Szamóca, Görögdinnye, Mandarin, Málna, Passionfruit ízekben kapható.

süti beállítások módosítása