Vaseline termékek
2019. október 08. írta: Kis Henriett

Vaseline termékek

A bőr biztonságos védelméért

20191008_114842.jpg

CSODASZER! Szinte mindenre jó, bőrre, hajra, körömágyra, szempillára, szemöldökre, sőt akár házi készítésű csodakencékbe is. A mai bejegyzésben az ajkakra gyakorolt jótékony hatásáról és az általam leginkább kedvelt termékekről írok.

picsart_10-08-12_11_09.jpg

Vaseline Lip Therapy: ezer éve szemezek már az amerikai márka kencéivel, mert mindenki ódákat zeng róluk, szinte mindenkinek bejön ez az ajakápoló kivétel nélkül. Sajnos nálunk csak neten kapható, én Norino-ról rendeltem 700 ft volt a 20 gramm. Őrült sokáig elég lesz. Isteni illata van, mint a vanília pudingnak, színtelen, enyhén fénylik felkenés után. A mostani hideg beköszöntével nagyon jó barátok lettünk, pihe-puha a szám, nem fújja ki a szél pedig csak reggel és este használom otthon.

20191008_115114.jpg

Balea Lippen Vaseline "all weather": itthon ezt sem lehet kapni, viszont Németországban állandó termék, nekem is onnan sikerült beszereznem, kevesebb mint 1 euro volt. Megtetszett amit ígér, hogy minden időjárási körülményben védi az ajkakat. Durván bogyós gyümi illata van szinte émelyítő, de bevált, szeretek érte nyúlni mert nagy hidegben megvédi az ajkakat.

picsart_10-08-12_14_31.jpg

Laura Conti Vaseline Lip Balm Chocolate: A DM-ben a pénztár melletti állványon árulják 1000 ft-ért, sok idő kellet mire rászántam magam, de végül megvettem és milyen jól tettem. Tetszik, hogy fémtégelyben van műanyag helyett ez plusz pont. Az illata mennyei  és a hidratálása is maximális. Imádom!

picsart_10-08-12_09_19.jpg

Balea Vaseline: " Német gyógyszerkönyvi minőség védi a bőrt a kiszáradástól és a káros környezeti hatásoktól." 125 ml a kiszerelése 600 ft-ba kerül a DM-ben, ami azért valljuk be nagyon baráti ár, pláne ha azt vesszük mennyi mendenre lehet használni. Én fürdés előtt az ajkaimat kenem be vele, de a körömágyamon is helyre rakja a bőrt. Ezt szerintem mindenképpen szerezzétek be, megéri!!

süti beállítások módosítása