Itt a nyár! Elő a fényvédő krémekkel!
2019. június 06. írta: Kis Henriett

Itt a nyár! Elő a fényvédő krémekkel!

Bár az időjárás mostanság nem éppen a kedvesebbik arcát mutatja, azért a nyár már itt kopogtat az ajtón, szóval elérkezett az ideje, hogy beszerezzük a megfelelő fényvédő termékeket. Nekem régóta sarkallatos téma a nyári fényvédelem, mert bár próbálom a legmagasabb faktorú termékeket megvenni és használni, mellette fontos, hogy ne károsítsa az egészségemet. Kb 2 éve olyan eszetlenül napoztam, hogy az én hófehér bőrömmel egy tonna napolajjal kifeküdtem a tűző napra délelőtt 11-től, mondanom sem kell mennyire káros ez a folyamat; senkinek se ajánlom!!    Napallergiám lett!  Azóta persze ennek köszönhetően megtanultam, hogy mit szabad és milyen határokig!

Szóval összeszedtem nektek az én kedvenc napozó társaimat, amiket a legnagyobb bizalommal merek ajánlani!

20190605_120548.jpg

1. Avon Sun Hidratáló Vízálló Naptej SPF50 

Megfelelő védelmet biztosít és érzékeny bőrre is használható. Folyamatosan ezt a terméket viszem magammal strandra, soha nem égek le a használata mellett. Könnyű eloszlatni a bőrön, nem hagy fehéres réteget és több órás fürcsizés után is érzem, hogy rajtam van. Arcra nem használom, mert ott azért nehéz érzet lenne, de ajánlják oda is. 1500ft körül van az ára a 150ml kiszerelésnek.

2. Sun Ozon Napozás Utáni Hűsítő Aloe Vera Spray

Azt írja 98% aloeverát tartalmaz.... Hűsít és azonnal megnyugtatja a napégette bőrt. Számomra azonnali de ideiglenes megoldást nyújt, a leégést nem orosolja és a hámlást sem akadályozza meg, viszont arra tökéletes, hogy mikor nagyon melegem van felfrissítsem magam vele. 1200ft a Rossmannban.

20190605_120757.jpg

3. Körös Napolaj SPF 2 

Isteni, fantasztikus kókusz illata van, mint az Evelin napolajnak, de amint láthatjátok nagyon minimális a napvédője, szóval már lebarnult bőrre ajánlják csak. Igazi retró cuccnak számít ezt még apukám is használta fiatalon, mondjuk neki alapból barna a bőre az enyémmel ellentétben. Imádom mert hamar lebarnulok tőle és szép színem marad egész nyáron. 700ft-ba kerül.

4. Sun Dance 50 Hoch Sensitive Ajakbalzsam

Drogériás szinten a legmagasabb UVA / UVB szűrős ajakbalzsam, krémmánián csupa 5 csillagot kapott, szóval nem volt kérdés, hogy megveszem. Volt már egy hasonló 30 spf borsmentás ajakbalzsamom a márkától azt nagyon szerettem. A nyári ajakápolás legalább olyan fontos mint a bőröm, arcom, és hajam védelme. Szépek az összetevői és már be is vetettem éles helyzetben, biztosra állítom, hogy a legjobb fényvédős termék. Picit sárgás a színe, ajkakon áttetsző és semmi illata nincs. 500ft-ba kerül.

Szép nyarat kívánok nektek, vigyázzatok az egészségetekre! Millió csók és ölelés: Heni

20190605_120714.jpg

 

süti beállítások módosítása