DM Haul - 2019 Május
2019. május 06. írta: Kis Henriett

DM Haul - 2019 Május

Jó ideje gyülekeznek már a kívánságlistámon a termékek, amiket ki akarok próbálni, szóval a legutóbbi DM túrám alkalmával beszereztem őket és próbára tettem mit tudnak!

picsart_05-05-09_16_57.jpg

1. Alverde Nappali Arckrém Vadrózsával

Sok jó véleményt olvastam róla Krémmánián, illetve az arcolajról, de annak olyan avas szaga volt a teszterének, hogy végül otthagytam. Ez a krém viszont kellemes illatú és nem pattanásosodok ki tőle, ami nálam hatalmas pozitívum. A reggeli arctisztításom után szinte fehérre szárad a szám és az orrom környéke, ezekre a területekre kiváló. Egyetlen negatívuma, hogy nehezen szívja be a bőröm és zsíros érzetet hagy maga után. De mindenesetre az én bőrápolási rutinom teljesértékű része lesz a jövőben az tuti! Az ára 699ft.

2. 183 Days by Trend It Up Banános Ajakbalzsam

Imádom a banánt és ez az ajakbalzsam olyan szinten isteni illatú, hogy semmiképpen nem akartam lemaradni róla. A kialakítása nekem személyszerint nem tetszik, lehetne inkább tégelyes vagy stiftes, de az illata mindig jobb kedvre derít így ez kárpótol. Nem kifejezetten az ápoló hatásáért vettem meg, de szerintem ezzel mindenki így van, viszont az idei nyár és nyaralások abszolút főszereplője lesz. Az ára 999ft.

20190504_143021-1.jpg

3. Blistex Lip Relief Cream SPF 10

Bár ő pont kifutó termék volt így aztán 800 ft helyett 350ft-ért landolt a kosaramban, már nagyon régen ki akarom próbálni, ugyanis sok jót hallottam a Carmex legnagyobb riválisáról. Eddigi tapasztalatom alapján egy ISTENI termékről van szó, nem tudnám megmondani, hogy lekörözi-e a Carmexet, még erősen tesztelem és analizálom őket. Részletesebb jellemzést egy következő posztban szeretnék írni, ahol összehasonlítom a két márka termékeit.

4. Balea Lucky Moments Testápoló

Véletlenül a sorok között sétálgatva láttam meg, éppen le van akciózva 299ft-ra és mivel már az ajakbalzsamját is meg akartam venni, de arról lemaradtam, ezért gondoltam ez "ha törik ha szakad" hazajön velem. A dobozka mintája hihetetlenül cuki, nagyon tetszik és az illata sem utolsó, keleti vanília. A Balea termékek úgy általában a közép kategóriában mozognak, már ami a hatásukat illeti, ez viszont tökéletesen hidratálja a bőrömet. IMÁDOM!

20190504_143014-1.jpg

5. Labello Watermelon Shine Ajakápoló

A márka termékeit már jellemeztem egy pár posztban, erről sem tudnék semmi újat mondani, átlagos hidratálás és szín. Alapjáraton jó termék, de újravenni nem fogom. Az ára 400ft.

6. EOS Blueberry Acai Ajakbalzsam

Szintén épp kifutatták a DM-ben, 1800ft helyett egy 1000-es volt. Még jó, hogy eljött velem, az eos-okkal úgy vagyok, hogy nem esek hanyatt a hatásuktól, mégis annyira magával ragadó a külseje, már önmagában elcsábít, hogy megvásároljam.

 20190504_142957-1.jpg

süti beállítások módosítása