Avon True Nourishing Lip Oil 'Shimmering Petal'
2019. február 25. írta: Kis Henriett

Avon True Nourishing Lip Oil 'Shimmering Petal'

Az Avon februári kampányában megjelenő újdonság a tápláló ajakolaj iránt azonnal elcsábultam, így nem volt kérdés, hogy kipróbálom. Azonnal utánanéztem a swatch-oknak instagramon és végül a Shimmering Petal árnyalatot rendeltem meg, mert magával ragadott a rengeteg csillám benne.

20190225_151707-1.jpg

Külső: Kifinomult a csomagolása és az arany színű kupakja is, ami jól záródik ezért nem félek bedobni a táskámba, hogy magammal vigyem bárhová is megyek. Tetszik az átlátszó üvegecske, mert így jól látható benne a termék színe, bevallom én van hogy percekig forgatom és csodálom a benne úszkáló milliónyi kis csillámot.

20190225_151551-1.jpg

Káprázatosan gyönyörűséges!

20190225_151626-1.jpg

Belső: Az illata finom vanílliás és nem túl híg viszont nem is túl tömör, pont megfelelő az állaga. Először féltem, hogy a csillámok túlságosan kiérződnek majd benne mikor felkenem, de hála az égnek olyan picik, hogy abszolút nem észrevehető. Remekül ápolja az ajkaimat, az első bevetésnél pont ajakszárazsággal küszködtem, de 2-3 óra alatt rendbe rakta. Nyáron szeretném nem csupán ajakápoló olajként de szájfényként is használni........ szóval lehetne egy picit fényesebb, de ezt leszámítva irtó cuki! Fogalmam sincs meddig lehet majd kapni, remélem nem limitált, mert biztos, hogy újra veszem, mindenképp ki kell próbálnotok!! Az ára: 1500ft

20190225_151848.jpg

süti beállítások módosítása