Balea Lippenpflege Peeling Cocos
2019. február 01. írta: Kis Henriett

Balea Lippenpflege Peeling Cocos

Balea bőrradíros ajakápoló természetes kókuszliszttel

Gyengéden eltávolítja a száraz bőrdarabokat az ajkakról. Sheavaj, méhviasz és E-vitamin tartalma bársonyosan puha és lágy ajkakat eredményez.

- leglábbis ezt ígéri a Balea legújabb ajakterméke.

20190125_114146-1.jpg

Sziasztok! A mai bejegyzésem szereplőja a DM saját márkás terméke, ami ötvözi egy ajakbalzsam és egy ajakápoló jótékony tulajdonságait, végeredményül pedig csodásan hidratált ajkakat ígér. Vajon megkaphatjuk-e mindezt csupán 400-500 forintért? Utánajártam.

20190125_114247-1.jpg

Először is nem értem a dobozkáját, nekem úgy tűnt elsőre mintha a stift mellett lenne még egy tégelyes verzió is, máskülönben miért rakták volna bele ekkora nagy dobozba. Azt azért tudni kell, hogy én mindenbe beleszeretek ami kókusz illatú, a Balea pedig egyébként is mindig zseniálisat alkot, ezért azonnal megvettem, bár ezután  1-2 hetet állt a fiókomban mire be tudtam vetni. Az első használatkor még úgy siklott az ajkaimon mint egy sima balzsam, semmi extrát nem éreztem benne. Majd a második harmadik használatkor már egyértelműen érezhetővé vált a sok apró szemcse a "kókuszliszt" darabkák. Kellemesen masszírozzák az ajkaimat, egyáltalán nem durva és fájdalmas, mellette pedig egy fantasztikus balzsam hidratál. Bár néha kicsit sok így pár perc elteltével gyengéden letörlöm és balzsamozok. Ami nagyon meglepett, hogy durván száraz, érdes volt az ajkam és még égett is, amikor először bevetettem ezt a csodaszert és kb 15 perc után semmi fájdalom érzetem nem volt, sőt az ajkamat is kellően felpuhította. CSODASZER! Nálam egyértelműen bizonyított, bártan ajánlom, hogy próbáljátok ki mert egyszerűen No1!

picsart_02-01-10_49_42.png            Ezen a képen azt hiszem, elég szépen látszódnak az apró szemcsék!

süti beállítások módosítása