Labello Collection!
2018. szeptember 19. írta: Kis Henriett

Labello Collection!

Gyermekkorom rúzsai, gimis évek hű társa, a tolltartóm állandó lakója volt. - Mi az??? - A mai bejegyzésem főszereplője a Labello ajakbalzsam lesz.

20180918_113159.jpg

Tulajdonképpen egészen addig a legjobb és leginkább hatásos terméknek tartottam míg ki nem próbáltam mást. És mivel az ajakbalzsampiac folyamatosan fejlődik, egyre több terméket kíálva ezzel, nekünk állandóan költekező nőknek, így bevallom én is jópárszor elcsábultam más termékek iránt.

20180918_114251.jpg

Aztán meg azon kapom magam, hogy mikor ismét előveszem a Labelloimat, már nem olyan hatásosak, nem igazán vagyok velük maradéktalanul megelégedve.

Nos, életem legelső Labelloja egy szamócás ízű volt és apa hozta haza munka után és emlékszem annyira örültem neki, ezután napokig mutogattuk a nővéremmel egymásnak, merthogy mindig mindenből én kaptam a csajosat (rózsaszín, piros) ő pedig a kedvenc színét a kéket.

Labelloim története:

Minden kb 5-6 éves koromban kezdődött a 'Szamóca' ízűvel, aztán beadtam a derekam és én is kipróbáltam a 'Klasszikus' a kéket, ennek valami fantasztikus illata van a mai napig imádom. Ezután érkezett a 'Soft Rosé' babarózsaszín árnyalat, az addig próbáltak közül a legjobb. Második gimiben megláttam az egyik osztálytársamnál egy rózsaszínű új dizájnnal rendelkező labellot, amivel addig még nem találkoztam ez volt az 'Angel Star' baby pink csillogó limitált kiadás. Majd utána nyáron akkor ezért már javában rákattantam az ajakkecékre, beszereztem a 30-as fényvédőfaktorú 'Labello Sun' ajakápolót, amit bár szerettem, mégis rettentően hullafehér ajkakat produkált. Azután szintén gimiben szintén egy barátnőm ajkán észrevettem valami nagyon szép sminket ami gyönyörű rózsaszín fényes ajkakat csinált, nedves hatással, egyszerűen gyönyörű volt, majd mint kiderült ez a 'Labello Fruit Shine Dragon Fruit' verzió volt. Bevallom nekem az összes valaha volt labello közül a legnagyobb kedvencem volt, sajnálom, hogy nem gyártják már. Közvetlenül utána jött a 'Passion Fruit' verzió, ami egy mély mályvás szín volt. Egyszercsak beköszöntött a csillogó-villogó időszakom ezért be kellett szereznem a sokadik labellomat a 'Pearly Shine'-t. Mikor már javában járogattam a DM-be és a Rossmannba, felfedeztem egy újdonságot és a kollekcióm új  darabját a 'Vitamin Shake'-t, az elejétől imádtam a csodás márványos színét nagyon jól mutatott az ajkakon. Újabb pár évig vásároltam sorra a fruit shine különböző verzióit, amik szép színnel és nulla hidratálással lettek megáldva. Sajnos.

20180918_113435.jpg

Pár év kihagyás után a We Heart It hatására megismertem a 'Lip Butter' kiadást és azonnal akartam belőlük én is csak sajna itthon nem lehetett kapni őket, miuán sikerült mégis beszereznem, a kollekcióm a 'Vanília Makadámdió', 'Kókusz', 'Kékáfonya', 'Karamell' és 'Ribizli' darabokkal gyarapodott. Hosszú idő után ezek a kis tégelyes csodák visszaadták a Labellokba fektetett bizalmamat.

20180918_113533.jpg

Sorban a következő darabok a Labellino-k a 'Pirosalma - Málna' és a 'Cakepop' cuki eos dupe tojáskák én személyszerint nagyon birom, de zord hideg télen ezek nagyon karcsúak lesznek, védelem szempontjából.

20180918_113459.jpg

Nem régen sikerült megvennem a 'Feketeszeder' Labellot, aminek nem mellesleg plusz zizi illata van. Egy januári leárazás alkalmával pedig a 'Vanília Buttercream' is az enyém lett, szépen hidratál, bravó ez telitalálat lett.

Szóval láthattátok a kollekcióm valaha volt összes darabját és mostmár a véleményemet is tudjátok velük kapcsolatban, eléggé felemások a a tapasztalataim, volt amelyik nagyon bejött és volt ami kevésbé. Egy bizonyos, hogy mindezek ellenére imádom a Labello márkát!

20180918_113341.jpg

süti beállítások módosítása