2018 nyári kedvencek
2018. július 22. írta: Kis Henriett

2018 nyári kedvencek

Sziasztok! Már egy ideje tart a nyár, bár az eddigi időjárás, erre jócskán rácáfol, hisz többet esik az eső, mint amennyit a Napocska süt és őszintén szólva unom, hogy állandóan nadrágban vagyok, hiányoznak a nyári rucik.. :) Amióta a munkába járáshoz is korábban kell kelnem azóta veszem csak igazán észre, mennyire csípősek a reggelek, amik az ajkaimat is rendesen igénybe veszik, ezért rendszeresen a drogériákat járom és sorra veszem az újabbnál újabb ajakbalzsamokat........no nem mondom nem esik nehezemre........ Így nem titok a mai bejegyzésem főszereplői ismét az ajakbalzsamok lesznek.

20180715_103107-1.jpg

1, Cien Lip Butter '10 antique rose'

Szeretem a lild szépségápolási termékeit használni, ezért aztán minig arra megyek megnézni mi az újdonság, és ez a rúzsceruza eddig nem is tűnt fel, mindenesetre gyönyörű színekben kapható 4 vagy 5 árnyalatban. Ápoló olajokat és shea vajat tartalmaz, ráadásul sokáig fenn marad az ajkakon. 500ft a Lidlben.

20180715_133716.jpg

2, Balea Lippen Vaseline 

Ezt a terméket végül nagy sajnálatomra nem hozták be Magyarországra, de sikerült Németországból megszereznem és imádom. Igazi vad bogyós gyümölcs illata van E-vitaminnal, babassu olajjal védi a kiszáradástól az ajkakat, nekem pikk-pakk helyre hozta a téli hideg miatt kiszáradt számat. 1 Euró volt a DMben

25017663_196199470951404_174801728678395904_n.jpg

3, Balea Crazy Coco 

Ez egy igazi impulzus vásárlás volt, mert csupán a kókusz dizájn miatt landolt a kosaramban, végül megszerettem, mert bármikor használom ápoltak maradnak az ajkaim utána......és tényleg isteni az illata. 299ft a DMben.

k800_balea_crazycoco.jpg

4, Balea Lovely ajakbalzsam 'Szagos Müge'

Fogalmam sem volt róla mi az a szagos müge, e miután rákerestem neten azonnal meg akartam venni, ugyanis idegesség, álmatlanság, ingerlékenység esetén alaklmazzák szárított hajtásait teaként fogyasztják. Illetve gyulladás csökkentő hatása is közismert. Fantasztikus illata van, (ám nekem hosszútávon émelyítően édes). 299ft a DMben.

balea-lippenpflege-lovely-6897406.jpg

5, Isana Color Balm

Halvány rózsaszínes színe van és elmondhatatlanul isteni érzés viselni, nagyon szépen fénylik tőle az ajkam, elég tartós termékről beszélünk és nem utolsó sorban hosszú ideig ápolt marad utána a szám. 799ft s Rossmannban.

30592464_239122043494584_3008217689941344256_n.jpg

6, Alverde Eins, Zwei,Chai

Soha életemben nem kóstoltam Chai Lattét, de akik már ittak mind odáig voltak érte, ezért gondoltam próba szerencse. Nem csalódtam. Imádom az alverdét és sajnos ezt az ajakbalzsamot csak korlátozott ideig lehet kapni. Siessetek le ne maradjatok róla! 399ft volt a DMben.

 p4054478n.JPG

Hamarosan újabb bejegyzéssel jelentkezem! Addig is élvezzétek a nyarat! Sok millió pusszancs és ölelés: Heni <3

 

 

süti beállítások módosítása