1 Éves Lett a Blog! Boldog szülinapot!
2016. augusztus 06. írta: Kis Henriett

1 Éves Lett a Blog! Boldog szülinapot!

Avon Shine Burst teszt!

picsart_1470486673648.jpg

Mindenek előtt szeretném bejelenteni, hogy 1 ÉVES LETT A BLOGOM! Hihetetlenül boldog vagyok, bár tudom nem jutott rá annyi időm amennyinek kellett volna, de majd a következőkben. Szeretném megköszönni mindenkinek aki velem tartott eddig! :) Hatalmas ölelés nektek!

Amint ígértem elhoztam az Avon újdonságának 2 darabját a 1. Tangerine Glam & 2. Peach Punch árnyalatokat.

avon_shine_burst_ruzs_tangerine_gleam_forherblog.jpg

1. Tangerine Glam: azonnal megtetszett amikor megláttam a For Her Blogon, mivel itt láttam a valódi színét is és mert bízom Szandiban.... Szóval a júliusi újságban 2-t rendeltem 1 áráért. Tiszta haszon!!! :) Hihetetlen édes a csomagolása, gyönyörű fényes, már önmagában ez is hatalmas pozitívum, de azért persze az összkép is számít, a kiszerelése nagyon pici, szinte már kényelmetlen felkenni olyan sokszor végig kell mennem vele. A színe abszolút nem olyan mint az újságban, sötét bordó csillogó, ehhez képest felkenve tényleg szép sötét- élénk pink árnyalatot ad vissza. Sokáig tart, viszont evést-ivást nem bír, de egyenletesen kopik ami egy elég jó hír. Könnyen elfér a táskában, hisz pici ( legalább is szerintem), valóban a nyár egyik kedvenc színe.

shine3.JPG

2. Peach Punch: Jobban tetszik mint az előző, hisz ez nem is annyira rúzs, inkább egy vizes állagú ajakfény, csak tartósabb. Ezt már valamelyest jobban visszaadja az újságban levő kép, mert élőben is olyan a színe. Jól mutat a lebarnult bőrömhöz, hisz olyan mintha világítana az ajkam. Tartósabb, mint a tangerine árnyalat. Krémmánián azt olvastam, viszont, hogy pár használat után törik és szétfolyik, ( nem csak ő, hanem mind) ezért, tartok tőle; egyenlőre ebben a melegben a hűtőben tartom. :)

Összességében, szerintem nagyon is cukik és teszik a dolgukat (bár az áruk kissé magas), mégis szeretem őket!

Millió pusszancs: Heni ;-*

süti beállítások módosítása