Oravecz Nóra: Élet másképp; Váltsd valóra az álmaidat~ előadás!
2015. október 11. írta: Kis Henriett

Oravecz Nóra: Élet másképp; Váltsd valóra az álmaidat~ előadás!

Valóra vált a dédelgetett álmom!

20151009_192141_1.jpgSiessünk már, elsőnek kell lennünk, a legelső  sorban szeretnék ülni, menjünk...! - nyavalyogtam anyának a főtéren 4-kor. Hozzáteszem az előadás 6-kor kezdődött. Majd, ahogy sétáltunk a helyszín felé a távolban megpillantottam egy lányt és hosszasan bámultam, mert nagyon ismerős volt, azt hitem az egyik barátnőm. Ahogy közelebb lépett, leesett az állam, hiszen ő Oravecz Nóri. Hirtelen szerintem nagyon fura fejet vághattam, de azért ráköszöntem, mintha ezeréves barátnők lennénk, szegény biztos hülyének nézett. Ez van. Veletek is előfordult már, hogy ha egy számotokra fontos személy, pláne ha a példaképetekről van szó, bután kezdtek viselkedni, egyszerűen nem tudok természetes maradni, biztos az adrenalin okozza. Természetesen elsőként léptem be a díszterembe és a kiszemelt helyem is megvolt még. Az izgatott várakozás közben anya rákapott az Élet másképp ízére és nem lehetett elvenni tőle a könyvet (azóta se tudja letenni, sőt hamarosan a végére ér, ez igen anya! :)20151009_192629-1-1.jpg

Lélegzet visszafojtva hallgattuk, amint a szervező felkonferálta az est 'fénypontját'. Ha esetleg valaki még nem látta volna őt élőben annak mondom, hogy igazából ő nem is magas (valamiért azt hittem) és nagyon bájos teremtmény, a lazaságáról nem is beszélve, egy perc alatt elvarázsol a személyisége és közvetlensége; ja és persze a csuklóján a tetkók legendásak, legalábbis számomra, de most ezt is láthattam élőben.

Igazából pedig írhatok akármit is, akkor sem tudom sajnos visszaadni azt az érzést amit mi kaptunk tegnap este, pedig szeretném elmesélni, de ezt át kell élnetek. Egy biztos a tegnap este nagyon feltöltött energiával és erővel, megmutatta, miért ne adjam fel ha nem jön rögtön a siker.

Azért kiragadtam a kedvenc pillanataimat nektek:

1. Imádtam, amikor fellépett a színpadra és viccesen megjegyezte, hogy az imént egy lány azt kérdezte tőle ő is az Oravecz Nóra előadásra jött-e?- azt mondta igen, mire a csajszi: és megkezdődött már?-még nem. Huh akkor nem késtem el. :))))) Nem hiszem, hogy szegényke tisztában volt vele, milyen előadáson is van, szerencse, hogy nem kérdezte meg; egyébként ki is az az Oravecz Nóra?? :D20151009_170257-1.jpg

2. A nagy közhely, hogy majd gimi után én döntöm el kit engedek be az életembe és megválogathatom a kapcsolataimat. Könnyű ezt az egészet elképzelni, viszont annál nehezebb megvalósítani, mert ha valakinek nem tetszik az arca nem küldhetem el a francba. Leggyakrabban az ilyen esetekben, azt szoktam csinálni, hogy az első alkalom után köszönöm szépen ennyit és ne többet, ezután messziről elkerülöm. Ennek a hátránya, hogy gyakran kiváltom az emberek gyűlöletét.... bocsika :/ Szerencsére mára csakis olyan emberek vesznek körbe akikre büszke vagyok és hálás vagyok értük.

3. A karmával kapcsolatban már kifejtettem a vélem20151009_192629.jpgényemet, az előző bejegyzésben, de a "ha hiszel a sikerben egyszer csak megérkezik a sok befektetett munka gyümölcseként" sztorit egy kicsit még ízlelgetnem kell ill. szükségem van a visszajelzésre, hogy igen Heni jó úton jársz, nyugodtan menj tovább! Egyenlőre most hagytam el a STOP táblát és az első lépés a blog létrehozása volt. Tehát ha én mondom, hogy messze nem ezt nevezik elindultam az úton szitunak, még hihető is. Viszont tegnap este feltettem neki egy kérdést:

Már ahhoz képest is messzire jutottál, ahonnan indultál, de hová szeretnél eljutni és most jelenleg hol tartasz az úton?    Azt felelte, - ő nem látja ezt olyan, hú de messzire jutottam dolognak, szerinte a siker ranglétrájának első fokán tart....

..................ami a nagyképűséget illeti nincsen kódolva a lányban. Ezért szeretem őt többek között annyira, mert bár nem ismertem a 'bloggerélet' előtt, de hétköznapi emberként viselkedik és a szíve hatalmasabb, mint bárkié akit idáig ismertem.20151009_192141_1.jpg

Sajnos rendkívül hamar elrepült az az egy óra, azonban a véleményem Nóriról semmit sem változott, egy év alatt vált a példaképemmé, most pedig a személyes találkozás alkalmával az is nyilvánvalóvá vált, miért lett ő a No1  személy az életemben.

Hé, hiszen ő egy hétköznapi ember, nem hétköznapi képességgel! Tehetsége van az emberekhez, mindenkinek beszéli a 'saját nyelvét'! Ha megismered nem tudod majd nem szeretni! Őt csak imádni lehet!picsart_1444562872124.jpg

Nagyon szépen köszönök mindent Nóri! :)

Pusszancs: Heni ;)

süti beállítások módosítása