Carmex az ajakbalzsamok nagyágyúja!
2022. április 17. írta: Kis Henriett

Carmex az ajakbalzsamok nagyágyúja!

A csodás Carmex... még írni is öröm róla; korábban már volt bejegyzés a blogon a amiben megemlítettem, miért és mennyire szeretem ezt a márkát. Azóta a kencéim száma jócskán megnövekedett, ezért úgy gondoltam itt az ideje egy újabb posztban összeszedni az összes Carmexemet.

20220403_082441.jpg

Bár a klasszikus bebét semmi sem tudja überelni, a Carmexnél is mint az EOSoknál van egy aranyszabály ha folyton kenegetjük  az ajkunkat, pont az ellenkezőjét érjük el, ugyanis szárít.

20220401_173854.jpg

Viszont jó krémes, sűrű, balzsamos, kissé fényes hatásuk van és még spf15 fényszűrőt is tartalmaznak. Hosszú órákig érzem miután felkenem és az evés-ivást is jól bírják, sőt állítólag 80 percig vízállóak. 

20220409_100710.jpg

Az  első példányom a tégelyes sima carmex volt amit minden reggel és este használtam, mivel kézzel kellett belenyúlni. Majd szépen sorban jöttek a tubusos ízesített darabok a meggyes, nyereményjátékon az ananászos, amerikából érkezett a szamócás és dinnyés-zabos egy csomagban ( ezeknek a csomagolása az íze és a hatása is másabb mint a nálunk kaphatóknak). Ezután vettem a barackos-mangós verziót stiftesben ez is isteni illatú. Ezután egy Notinos akciónak köszönhetően érkezett a tégelyes dinnyés és a stiftes vaníliás illetve lime ízű verziók. Az újdonságok pedig a stiftes trió meggy-szamóca-mentol ízekben ez szintén amerikából érkezett. A legújabb verzió pedig a Carmex Naturally bogyós gyümölcsös kiadás, aminek lágyabb kellemesebb illata van és nem tartalmaz mentolt de sajnos spfet sem, ettől eltekintve viszont állagra és hatásában ugyanolyan jó mint az "eredetiek". Mindenhol van egy Carmex a táskában, az íróasztalomon és az ágyam melletti szekrényen is. Nagyon szeretem őket.  

carmex_balsam_gwne_540x400.jpg

süti beállítások módosítása