Pupa Miss Pupa Gloss
2022. január 23. írta: Kis Henriett

Pupa Miss Pupa Gloss

A Pupa sminkekkel való megismerkedésem nem olyan régen kezdődött. Tetszik, hogy elérhető áron kínál nagyszerű minőségű termékeket. Mikor decemberben a Westendben levő márkaboltban jártam, nem tudtam otthagyni a Miss Pupa Gloss 102 Sexy Skin árnyalatát, ami egy csodaszép barackos-nude csillámos árnyalat, az ajkakon alig észrevehető színe van, inkább teltebbé és élettelivé teszi még az én vékony ajkaimat is.

20220123_103836.jpg

A másik szín amit birtoklok az a 301-es Sweet Candy árnyalat, ez már egy cukorkás sötétebb rózsaszín szintén csillámos szín, cuki csajos barbis ajkaim lesznek tőle. Bevallom őszintén ezt jobban szeretem viselni mint a világosabb verziót, mert az összeáll a szám sarkában egy fehér rétegben...

20220123_104742.jpg

Maga a termék egy nagyon sűrű állagú, nehezen kenhető, ragacsos szájfény, a leírással ellentétben szerintem filmrétegszerűen áll össze, de legalább szép fényes-csillogó és nagyon jól hidratál. Miután lekopik a csillámok még rajta maradnak a számon ezt külön szeretem benne. 

20220123_103911.jpg

Mindkettő árnyalatot imádom hordani, bár most sajnos maszkos időket élünk, így inkább a matt rúzsok és az ajakbalzsamok azok amik a mindennapjaim részét képezik, de nyáron mikor ismét "szabadok" leszünk, ez a két szépség visszaköltözik a táskámba.. :)

20220123_105047.jpg

UI: .... ez a poszt a mit hozott a Jézuska sorozat 3 része volt! :)

süti beállítások módosítása