Mit hozott a Jézuska 1 rész!
2022. január 15. írta: Kis Henriett

Mit hozott a Jézuska 1 rész!

picsart_22-01-15_10-49-40-174.jpg

Szisztok! Először is boldog új évet kívánok, eléggé régen volt már új bejegyzés a blogon, aztán jöttek az ünnepek, időközben a párommal megünnepeltük a 9. évfordulónkat, szóval körülöttem is zajlottak az események. Viszont most visszatértem és a következő időszakban elkezdem a "mit hozott a Jézuska" rovatot, mert lesz mit bemutatnom Nektek abban biztosak lehettek.

20220115_105840.jpg

1. Revolution skincare X Jake Jamie Candy Cane Christmas ajándékszett: Pink Pandás szerzemény mint a legtöbb termék amikről írni fogok. Képtelen voltam figyelmen kívül hagyni a szettet, mert hát mégiscsak candy cane illatúak sőt az arcpakolásban még apró piros-zöld radírozó szemcsék is vannak. A gumis hajpánt nagyon jól felfogja a hajam, a kétvégű ecsetnek felváltva használom a szőrös és a szilikonos végét a hidratáló maszk felkenéséhez. Az arcmaszk maga elég sűrű állagú, mentolos tic-tac illatú de szerencsére felkenve nem bizsergeti az arcomat. Az ajakbalzsam cuki piros zselés állagú, sűrű és nagyon jól hidratál szerencsére nem olyan mint a karamell pudingos tesója, az borzalom... De ezt a szettet imádom; az ára 5200 ft volt.

20220115_105947.jpg

20220115_110009.jpg

2. Mad Beauty Minnie Burgundy Mickey ajak szett: A kedvencem, már nagyon régen kerülgettem ezt a szettet mert drágállottam de végül egy 20% kedvezménnyel beadtam a derekamat. A Minnie ajakbalzsam vörösáfonya illatú, a Mickey ajakradír pedig vanília illatú és barna színű. Hatékonyságukat tekintve nem díjnyertesek de annyira cukik, hogy kötelező volt megvennem, akciósan 2500ft volt.

20220115_110202.jpg

3. Bratz X Rexolution Sleepover Kit ottalvós szett: Egy előző posztomban már bemutattam az egyik terméket  a Bratztól, de ez az ottalvós szett telitalálat lett. Pont a karácsonyi ráérős estéken vettem nagy hasznát a metállila doboz tartalmának, pepecselni az ajakradírral és az ajakmaszkkal valamint az ajakolajjal. Az ezüst  hajgumi nálam inkább scrunchie-ként funkcionál a csuklómon, alvómaszkot pedig nem használok, de a délutáni sziesztázáshoz nagy hasznát veszem, mert jó nagy és puha.Az ára 7000 ft volt.

20220115_110250.jpg

4. Catrice Perfect Morning Beauty Aid Set:  Az egyik legjobb döntés volt a tudatos bőrápolás irányába, hogy ezt a csomagot megvettem. A szett tartalma vitalizáló gyömbér-koffein szérum, két arcpermet amik segítenek a nap folyamán felfrissíteni a fáradt arcbőrt illetve szemkörnyékét és emellett "boldog hangulatot varázsolnak" és a shea vajas ajakápoló borsmentával, amit a reggeli arcmosás után szoktam felkenni mert tökéletesen előkészíti az ajkakat a további smink felvitelére. Az ára 5000 ft volt.

Ez volt a karácsonyi ajándékok sorozat 1 része. Hamarosan folytatom, mert bőven van még mit bemutatnom Nektek! Addig is minden jót, vigyázzatok Magatokra, puszi:Heni

 

süti beállítások módosítása