5 nap kettesben a földi mennyországban!
2021. augusztus 31. írta: Kis Henriett

5 nap kettesben a földi mennyországban!

Saliris Resort & Spa **** ~ Szerelmes szívek ~

MENNYORSZÁG  ha egyetlen szóval kellene leírnom az együtt töltött 5 napunkat Egerszalókon!

picsart_08-27-08_51_34.jpg

Nagyon sokat imádkoztam, hogy az elmúlt 1 év után ez  a nyaralás végre megvalósuljon, de hála az égnek imáim meghallgattattak és augusztus 22-én elindultunk nyaralni. Mint mindig most is a már-már hagyománynak számító plázázással kezdtünk (vagyis én) :)  majd ezt követően a Szépasszonyvölgybe mentünk bort venni, eskü szerintem Tokaj után itt a legfinomabbak a borok.

picsart_08-27-08_45_05.jpg

Végre fél3-kor a szálloda fele vettük az irányt, totál izgatott lettem mikor megpillantottam a csodaszép hotelt és a sódombot. Mikor becsekkoltunk és megláttam a szobában az ágyon a rózsaszirmokból kirakott szívecskét, elolvadtam.

img-2b8074fb54106f9d211ab1868a144a27-v.jpg

A látvány maga volt a csoda, legszívesebben belehuppantam volna, de nem akartam tönkretenni a mesterművet. Gyors átöltözés után már mentünk is lazulni a jó meleg vízbe, hogy kiáztassuk  az elmúlt másfél évben munkától elfáradt testünket és megtépázott idegrendszerünket. Az első vacsora gyertyafényes, pezsgős vacsi volt, le a kalappal a kiszolgálás előtt.

img-6a4c5967c811c45c0ba2f9fb886fc754-v.jpg

Majd 4 napig átadtuk magunkat az önfeledt, boldog kikapcsolódásnak; késői fürdőzések, finom ételek, elnyújtott lustálkodások, koktélozások kényeztetésének. Kettesben. Szerelmesen. Boldogan. Köszönöm Szerelmem, hogy vagy nekem! Veled csodás és boldog az életem!

img-06cedec59da52696e54b84d89aa8d665-v.jpg

süti beállítások módosítása