Victoria's Secret Testpermetek
2021. július 31. írta: Kis Henriett

Victoria's Secret Testpermetek

A mai nap főszereplői tőlem meglepő módon most egyáltalán nem az ajakbalzsamok lesznek, mert ugyanis az utóbbi időben rácuppantam a testpermetekre. Lehet a nyár az oka, lehet az is hogy túl nagy vásárlási és pénzköltési lázban égek.... fogalmam sincs melyik állhat a háttérben?!.. :)

Akármennyire is szeretek vásárolni, alapvetően sosem voltam az a látatlanban shoppingolós fajta, még a smink termékeket is gondosan leswatcholom ..(nincs is ilyen szó, na mind1 :))))))))))  mielőtt megrendelem.

Itt viszont csakis az véleményekre és az illatjegyek leírására hagyatkoztam.. na és persze kifutatták őket és tudtam, hogy ki akarom próbálni mindet  IS !!!!!!!! 

Eddig 4 VS illat szerencsés tulajdonosa vagyok:

  - Coconut Passion            - Temptation                     - Amber Romance                 - Kiss 

20210731_135340.jpg

'Kiss':még egy előző rendelés része volt, tiaré virág és vanília finom keveréke. Annyira szolid, nem tolakodó kellemes, virágos friss illat.

'Coconut Passion': összetétel; gyöngyvirág, kókusz, vanília, kamilla, aloevera, igazi nyári strandolós homokban sétálgatós illat, bár én el tudom képzelni a téli bekuckózós hétvégék illatának is.

'Amber Romance': tej, cukor, cseresznye, borostyán, vanília, alevera, szantál, kamilla illattónusok meleg, édes egybeolvadásával lengik körül a bőrömet, elegáns, nőies illat, imádom.

'Temptation': alma és sivatagi virágok a fő fejjegyei,  szerintem az alma dominál benne üde, friss, tavaszias illat, egyediségnek érzem magam mikor ezt viselem, tökéletes hétköznapi illat.

 Notinon tudjátok őket beszerezni, záros határidővel, ugyanis ahogy a bejegyzés elején említettem kifutó termékek!

süti beállítások módosítása