Revolution Kiss & Care ajakápoló szett
2021. május 30. írta: Kis Henriett

Revolution Kiss & Care ajakápoló szett

Ez a szett azonnal magával ragadott amint elérhetővé vált a Pink Panda webshopjában. A Spring csomag megszerzéséhez tettem a kosaramba 3990ft volt.

20210530_161714.jpg

Gyönyörű csomagolása van mindig rabul ejtenek a rosegold termékek, és az is egy szempont volt, hogy egy termékcsaládon belül tudtam egy komplett ajakápoló készletet kipróbálni radírtól az ajakfényig.

20210530_161755.jpg

- Az ajakradír egy olajos alapú termék amiben elvileg cukorszemcsék vannak, de én nem találkoztam velük, akármennyit is nyomtam ki a tubusból.... Számomra ugyanolyan gyengusz mint a Balea Japán cseresznyevirágos ajakradírja.

20210530_161808.jpg

Az ajakbalzsam egy krémes, fehér, nehéz, tömör termék szépen terül az ajkakon és nagyon sokára szívódik be aminek örülök, mert szép fényes akár szájfény helyett is megállja a helyét, cserébe nagyon hatékonyan ápolja az ajkakat és nem igénylik a 10 percenkénti újra kenegetést.

20210530_161817.jpg

Az ajakolajról csak utólag derült ki, hogy az ajkak PH-jának megfelelő színűre színezi azokat, nálam ez mélyrózsaszín vagy inkább fukszia szín, de nagyon szeretem. A szín tartósságát tekintve közepes 3-4 órát simán kibír és úgy vettem észre, hogy a zsíros ételek sem bontják meg ami csak még szimpatikusabbá teszi számomra és egyenletesen kopik.

20210530_161744.jpg

Ha összegzést végzek akkor egy erős 4-est kap a trió tőlem! És persze nyugodt szívvel ajánlom Nektek!

süti beállítások módosítása