Pink Panda mystery bag pro & kontra!
2021. április 24. írta: Kis Henriett

Pink Panda mystery bag pro & kontra!

Az előző hónapban volt először Girl Power mystery bag a pink pandán én meg mivel pont olyan értékben vásároltam, hogy ajándék volt, tettem vele egy próbát, mert "állítólag" 10.000 ft értékű volt a csomag...

picsart_04-21-09_37_48.jpg

Hát íme a csomagok tartalma:

picsart_04-21-09_39_23.jpgpicsart_04-21-09_38_31.jpg

Nézzétek meg ennek a fele még 500 ft sem volt és még jelenleg is az akciós termékek között  van, mint például a körömlakk és az arcmaszk.. de mind1 ajándék volt..

20210402_095107.jpg20210420_103618.jpg20210420_103717.jpg20210420_103850.jpg

A Spring Bag-re azért csaptam le mert belerejtették a a magic rúzst, aminek az ára 5000ft állítólag, ehhez sem fűznék sokat... Amikor kibontottam a csomagot akkor ért a csalódás, mennyi gagyi sz@rral pakolták tele az összértéke nemhogy 15.000 ft még 5000 ft se volt. A barna csoki rúzs természetesen mind2-ben benne volt pedig nagyon szurkoltam, hogy ne legyen, emellé még kaptam 2 sminkszivacsot és egy újabb fátyolmaszkot, komolyan röhejesen hülyének nézik az embereket, mármint akit lehet.... engem lehetett sajnos. De megfogadtam, hogy többet ilyen baromságoknak nem dőlök be. Órási csalódás volt ez a két "rejtélyes csomag"!

Na de térjünk át a rendelésemre, amikért sokkal hálásabb vagyok, mint az "ajándékokért", 

20210421_101353.jpg

1. Beauty Formulas arclemosó vulkáni hamuval: kissé folyós az állaga de nagyon szépen tisztítja a zsírosodásra hajlamos bőrömet. 699ft

2. Mad Beauty Mickey ajakbalzsam kókusz: semmi illata nincs de cserébe nagyon cuki és kellően hidratál, imádom! 1799ft

3. I Heart Revolution Ajakbalzsamok: Tejcsoki és Mogyorós csoki illatban és nem félreérteni ám az alakját!!!!!!! :) :)  Nagyon jó illatú és brutál jól hidratál. 1500ft/db

20210402_091853.jpg

4. Essence Coconut Ajakradír: Ezt tulajdonképpen csakis azért tettem a kosaramba mert ennyi kellett a minimális összeghez de már régóta akartam kipróbálni és mennyei kókuszos illata van és hatásosan de gyengéden. 799ft volt.

A két Catrice arcszérumot egy külön bejegyzésben szeretném majd bemutatni nektek. Az áruk 1999ft volt.

20210421_101426.jpg

Revolution Skincare X Jake Jamie Sticky Toffee Pudding Ajakmaszk: Caramellés puding és süti illatú ajakkence, aminek a neve és az állaga ragadott magával. Zselé szerű, barna, sűrű termék, sajnos az íze is olyan isteni finom mint az illata, legszívesebben kiskanállal megenném ezt a 15 ml-t. Mivel lenyalogatom javarészét így nem túl gazdaságos de nagyon puhák utána az ajkaim. Rájöttem a titok nyitjára, hogyan lesz a leghatásosabb, ha éjszakára kenem fel vastagon akkor talán nem nyalogatom le.

Makeup Revolution Ajakcsomag: Ez egy radír-balzsam-olaj kombó, de nem nem ám sima.  Az ajakradír az kb egyenlő a nullával semmi radírozó szemcse nincs benne, de legalább az olaj jól ápol önmagában. Az ajakbalzsam is olyan sűrű szájfény finisű, kellemesen ápol, masszív kis cucc.  A szájfény pedig és ezt csak akkor láttam mikor megérkezett a csomag PH-ra változtatja az ajak színét, nekem sötét pink/fukszia lesz tőle, nagyon szépséges és hasznos. 3999ft volt a szett.

A két arcszérumot egy külön bejegyzésben szeretném majd bemutatni nektek. A Hydro booster 1490ft, a hialuronsavas pedig 2800ft-ba került.

A meglepetés csomagok tartalmát leszámítva nagyon elégedett vagyok a rendelt termékekkel!

süti beállítások módosítása