Arcszérumok karanténidőszakra amikért a bőröd hálás lesz!...vagy nem?
2021. március 20. írta: Kis Henriett

Arcszérumok karanténidőszakra amikért a bőröd hálás lesz!...vagy nem?

Nem tudom ki, hogy van vele de az én arcbőröm a folyamatos maszkviselés miatt tiszta pattanás, pláne az állam; ami előtte nem volt jellemző. Bármivel is próbálom ápolni nagyon kevés termék van ami tényleg segít a problémámon. Ugyanis ha zsírosodás ellen használok termékeket, lemosókat akkor egy rövid idő után durván kiszárad és húzódik. Ha viszont hidratáló krémezek akkor visszazsírosodik és attól leszek újra pattis. Hiába ördögi kör az arcápolás terén megtalálni az arany középutat, pláne ha az ember lánya a kombinált bőrtípusúak csoportját erősíti... Egy ideje többet kísérletezgetek, tuti ezzel sem teszek jót az arcomnak. És sajnos nem vagyok tudatos ezen a téren, nem is érdekel a tudatos arcápolási rutin kialakítása egyenlőre. Vannak "jól bevált trükkjeim, praktikáim" amiket használok és nagyjából ennyi.

A következő 3 arcápolót a karanténidőszak alatt rendeltem meg, mert sok jót hallottam róluk! És hát, hogy nekem beváltak-e??

20210311_104119.jpg

Lássuk:

20210311_104301.jpg

1. Oriflame Love Nature Teafaolajos oldat: A régi kiadás amiben nem volt lime, nagyon bejött mindenkinek, még a nővérem is áradozott róla, hogy 1 éjszaka alatt leszárította még a gyulladt pattanásokat is. Ez az új verzió teljesen hasztalan, sőt mintha még rontana is a helyzeten. Túl olajos és ez a réteg megmarad így persze sokkal több idő még elmúlik. Annyi esélyt adtam már neki, de egyszerűen már szinte nem is nyúlok érte. Akciósan vettem 990ft-ért. Ezt a terméket nem ajánlom!

20210311_104223.jpg

2. Delia Botanical Hemp Szérum: Na jó bevallom ezt a "mariska" tartalom miatt vettem meg, mert a hemp tartalmú termékek csodát művelnek a bőrrel, ezt tapasztalatból mondom. Hidratál, fájdalom csillapító hatású .....és megtanulsz tőle repülni... :D :D csak viccelek!! :D :D   De tényleg csoda összetevő!A 10 ml kiszerelést 1500ft-ért rendeltem, remek szolgálatot tesz ha nagyon kiszárad a bőröm. Elég belőle 4 csepp  és szinte mintha kicserélték volna a bőrömet. Az illata nem kellemes de a hatása mindenért kárpótol! Próbáljátok ki! --> Makeup.hu

20210130_100821.jpg

3. Wibo Unicorn Tears Arc -és Ajakprimer: 2019-ben a legjobb primernek választották, a legkelendőbb termék Pink Pandán, így nem rég 1700ft-ért sikerült beszereznem. Ez az első primerem a fodrászom mutatta meg milyen klassz kis termék. Kisimítja az arcbőrt és előkészíti a smink felvitelére és az ajkakat is simítja, közben szép, szolíd csillogást kölcsönöz a benne levő apró csillámoknak köszönhetően. Vaníliás túrókrém illata van és gyöngyházfény rózsaszín. Nem hagy ragacsos érzetet és ha nem is markáns a különbség de tartósabbá teszi a sminket. Sokszor csak simán önmagában használom. Nincs primerek terén nagy tapasztalatom, de ez a top 3-ban benne van az tuti!

 

süti beállítások módosítása