Fenty Beauty Gloss Bomb ~ Diamond Milk ~
2021. január 24. írta: Kis Henriett

Fenty Beauty Gloss Bomb ~ Diamond Milk ~

Rihanna számomra mindig is nagy beauty-ikonnak számított, mindemellett, pedig csodálatos hangja van. Nagyon boldog voltam mikor piacra dobta a saját smink márkáját a Fenty-t. Ajakkence  mániásként természetesen a szájfény keltette fel leginkább az érdeklődésemet, azon belül is a legszebb fémes-ezüstös-fehér csillámos Diamond Milk árnyalat.

20210123_090200.jpg

A saját Jézuskám lepett meg vele, sokáig hezitáltam, hogy megvegyem-e mert az ára nagyon húzós 7700ft volt, de aztán úgy voltam vele miért is ne? MEGÉRDEMLEM! Pláne egy ilyen fos év után! Szerencsére nem kellett rá heteket várnom és vám díjat fizetnem.

20210123_090224.jpg

20210123_090211.jpg

A csomagolás az üveg dizájnja magával ragadó, .... vagy csak megszédített maga a tudat hogy végre van egy "luxus" termékem. Mindenesetre tényleg csodaszép a kis üvegcse a fém kupakkal, a tetején a Fenty Beauty logóval. 

20210123_090248.jpg

A szájfény egy testes, nehéz cucc amiben nagyon szép fényes apró csillámok vannak. Imádom, hogy nem ragad és nem folyik egyszerűen szépen szétterül az ajkaimon és dúsítja őket. A z aplikátor kényelmes és puha, viszonylag nagy, de imádom, mert pont elegendő mennyiségű szájfényt vesz fel. Édes vaníliás süti illata van és azt vettem észre, hogy minimálisan ápol is.

20210123_090319.jpg

Hogy megérte-e? Az ára miatt nem sűrűn fogom újra venni, de ha egy drágább termékbe fektet az ember akkor én ezt ajánlom, nálam örök szerelem lett!   

 

süti beállítások módosítása