Golden Rose Roll On Szájfény
2020. május 31. írta: Kis Henriett

Golden Rose Roll On Szájfény

20200402_113414.jpg

Az elmúlt hónapokban rákattantam a retro golyós szájfényekre és észrevettem, hogy tulajdonképpen nekem ezekből sosem volt egy darab se, pedig mindig is szerettem volna. Na, gondoltam itt az ideje beszerezni egy pár darabot.   Az egyik vásárlásomnál szembe jött velem egy trio H&M-en, de sajnos elhappolták előlem. (Azóta sikerült beszereznem majd egy későbbi posztban őket is elemzem) 

20200402_113819.jpg

Makeup.hu oldalon találtam rá ezekre a golyós szájfényekre 4 ízre 390ft/db áron; banán, citrom, narancs és szamóca ízekben, mindet be is szereztem, legnagyobb örömömre. Merthogy csodás kis ajakolajok, jól záródó kupakkal, csodás illattal és a görgőik is jól működnek, pont annyi olajat juttat az ajkaimra amennyit kell. Nem folyik szanaszét, se az üvegből se a számról.

20200402_113911.jpg

Viszonylag tartósnak is mondanám, mert elég sokáig fennmarad és ápol is ami külön plusz pont számomra. Jó sokat sikerült vennem 4x3,4ml, szinte sosem fog elfogyni....... na jó nálam minden ilyen termék hamar elfogy. :) 

20200402_113941.jpg

Millió puszi és ölelés: Heni

süti beállítások módosítása