Bebe Lip Butter
2020. május 02. írta: Kis Henriett

Bebe Lip Butter

Sziasztok! Az elmúlt hónapban nem jelentkeztem új bejegyzéssel, ezt ideje bepótolni! Áprilisban betöltöttem a 24. évet, ami boldoggá tesz, mert szeretem ezt a számot, remélem szerencsés évem lesz!

20200229_161813.jpg

A bejegyzés főszereplője a nálunk nem olyan régóta kapható Bebe Lip Butter ajakvaj. Még februárban sikerült beszereznem a Müllerből 999ft-ért a 'Pink Strawberry Macaron' árnyalatot. Cuki műanyag csomagolása van ami, sápadt rózsaszín terméket rejt. Az illata számomra épp olyan mint gyermekkoromban az egyik fogkrémé volt. 

20200502_170950.jpg

Nagyon meglepődtem mikor felkentem ujjbeggyel az ajkaimra, mert brutál erős rózsaszín, fukszia vagy már-már piros színe van, de csodaszép. Kellemes krémes állagú, de nem ápol; senki ne várja el tőle, hogy rendbe tegye a száraz ajkakat. Valahol ötvözi a szájfény fényes finisét, a rúzs élénk színét és egy ajaktinta tartósságát. Evés- ivás nélkül 2-3 órát simán kibír és miután lekopott, a színe megmarad a számon.

20200302_093010.jpg

Nagyon szeretem használni, csak felkenéshez kell ecset mert nagyon befogja az ujjbegyet, mint a cékla....                Ez egy határozottan cuki NEM ajakápoló! Köszi Bebe!

20200302_093044.jpg

Mindenkinek kitartást a karanténhoz és jó egészséget kívánok!     #egyedülisegyütt    Puszi: Heni

süti beállítások módosítása