Gyümölcsszezon a Labelloval!
2019. március 25. írta: Kis Henriett

Gyümölcsszezon a Labelloval!

szamóca, meggy,........... mangó, szeder

Végre valahára, hosszas gondolkodás után megvettem a Labello 2 legrégebbi darabját a meggyes és szamócás verziót. Bevallom őszintén nagyon sokáig kellett győzködnöm magam, mire beadtam a derekam, hiszen irtó sok negatív véleményt lehet olvasni a Labellokról.

20190320_132917-1.jpg

Kíváncsivá tett az illatuk, még anno gyerekkoromban megvolt a szamócás illatú, de az teljesen más volt külsőre és belsőre egyaránt. Erőteljesebb és matt színe volt. A meggyes viszont mindezidáig kimaradt ...

20190320_132901-1.jpg

Az utóbbi hónapokban sok videót és véleményt néztem róluk és nagyon megtetszett a színük, szóval szuper jókor érkezett a Rossmann 25% kuponja, így 375 ft-ért tudtam megvenni őket.

A szamócás: pirosas narancssárga színe van, ha az ember nem vigyáz és túlszalad az ajkak vonalán akkor olyan hatást kelt mint a pörköltszaft, és a csillám benne már koránt sem olyan mint a fruit shine daraboknál volt. Az új kiadásban néhol feltűnik a számon egy - egy batár csillám.

picsart_03-22-02_27_22.jpg

A meggyes: színe mélyebb bordó, hasonlít a szedreshez, ami nekem nagyon bejön és külön jó, hogy befogja az ajkaimat, így miután beszívódik is látszik. Nem igazán hagy komfortos érzetet maga után, de legalább nem szárít, mondjuk én nem használom agyon száradt ajkakon.

Hatásukat tekintve valóban sokat romlott a minőségük de szintentartásra tökéletesek és szép a színük az illatukról nem is beszélve. Jön a nyár, szóval szerintem ajakápolóként is megállják majd a helyüket, de a színük, csillogásuk és fényük mindenképp megér egy próbát. 

Az új kiadású Labellok csomagolásában a stick alatt cuki üzenet áll, ami nekem külön tetszik.

20190322_140241-1.jpg

süti beállítások módosítása