Őszi újdonságok a LABELLO, ESSENCE, BEBE közreműködésével!
2018. október 08. írta: Kis Henriett

Őszi újdonságok a LABELLO, ESSENCE, BEBE közreműködésével!

Itt van az ősz, ami nálam egyértelműen azt jelenti, hogy elérkezett a nude színek időszaka. Míg másoknál a bordó, lilás, mályvás színek kerülnek előtérbe, én megmaradok a visszafogott árnyalatoknál, mert szerintem nekem ezek a sötét, feltűnő színek nem állnak jól, vagy csak nem vagyok elég bátor a viselésükhöz. A legutóbbi bevásárló körutam alkalmával, sikerült beszereznem a Labello, Essence, Bebe újdonságait a rúzsceruzákat.

Alapvetően mindig kételkedve fogadom az ilyen és ehhez hasonló dolgokat, színezi és hidratálja az ajkakat, mégis olyan formájuk van, mint a rúzsoknak. Nekem eddig ezek az ígéretek nem váltak be. De, hogy a jelenlegi 3 termék közül melyik áll legközelebb a szívemhez, melyiknek a legszebb a színe és melyiket miért szeretem vagy épp nem, azt most elárulom nektek.

1. Labello Lips 2 Kiss ~ Rosy Nude

8a9cdd33762f7815ec7c44e9c05f9c45.jpg

Egyértelmű, hogy ezt az árnyalatot akartam megkaparintani a 3 közül (pink, piros), bár megmondom őszintén biztos lenne olyan alkalom mikor a másik kettőnek is nagy hasznát tunám venni, de a mindennapokra, munkába ez passzol leginkább. Nagyon jó vaníliás illata  és gyönyörű kissé rózsaszínes beütésű színe van, teljes mértékben megegyezik az ajkaim színével. Ami számomra meglepő, hogy több órán keresztül fennmarad az ajkaimon és az ígéretéhez híven valóban ápol!!! Ahogy néztem még csak a Müllerben lehet kapni kb. 1500ft körül mozog az ára.

2. Bebe Zauberstift ~ Natural Nude

eec1cd013205c72124832e7c24a84ee65b72a0a3a03ae_720x720.jpg

Ennek a színe tetszik leginkább az összes közül és a viselése is kellemes mert jobban siklik az ajkaimon, félig meddig mintha szájfény lenne. Az illata nem jó, túl műanyagos inkább szag. A kiszerelése tökéletes és jól zár a teteje így könnyen be tudom dobni a táskámba. Ennek is szuper az ápoló hatása, szóval jó vétel volt a Müllerben 999ft-ért.

3. Essence Aww My Cuties ~ 01 Kiss Meeh 

essence-lippenbalsam-aww-my-cuties-nr-1-baeaeaerly-kissed-nude-braun--10039482_b_p.jpg

A 3 közül ez volt az impulzus vétel, mert a kedvező ára miatt landolt a kosaramban, gondoltam mind1, hogy ápol-e vagy sem, nem ez a lényege, de irtó cuki. Aztán végülis eléggé meglepett, mert szép a színe bár számomra inkább rózsaszín mint nude, vagy barnás, és ami a negatívuma az az, hogy abszolút nem ápolja az ajkakat, ezért ez alá hidratálni kell. Lelőhelye a 3méteres essence állvány a Müllerben és az ára 750ft körül mozog.

Ha egy képzeletbeli rangsort kellene felállítanom a temékek között akkor a dobogó élén a Bebe állna, második helyen a Labello és a sereghajtó az Essence lenne. Imádom az összeset és bárkinek nyugodt szívvel ajánlom, hogy próbálja ki őket.

picsart_1538987492207.jpg

süti beállítások módosítása