Álljon meg a nászmenet...!
2015. november 15. írta: Kis Henriett

Álljon meg a nászmenet...!

Hónapok óta itt hever az íróasztalom közepén a jegyzetfüzetem egy vázlattal, aminek a címe:

Csak akkor menj férjhez, ha tudod a választ:

Mielőtt bármit is írnék, tisztázzuk, hogy én biztos vagyok a kapcsolatomat illetően, három év után is egyre jobban szeretem a páromat, mindig őszinték vagyunk egymáshoz, de a legfontosabb soha nem kellett feláldoznunk magunkat, azért hogy a másiknak minden megfeleljen. Mindannak ellenére, hogy nem hiszek az ilyen hülye tesztekben, irtóra meglepett a kérdések zöme, amikkel szembe találtam magam, olyannyira, hogy az elsőre még mindig nem tudom a választ!6es45kpeuf.png

      1. Ki vagyok én?

Eddig ezt a kérdést még nem tisztáztam magamban, ezért fogalmam sincs mi erre a jó válaszom!

      2. Tényleg boldog vagyok ebben a kapcsolatban? 

Igen! Mára az tűnik hihetetlennek, hogyan tudtam előtte, nélküle működni.

     3. Miért vagyok én ebben a kapcsolatban?

A Sors keze van a dologban, hogy a lelkitársamat aki mára a párom, éppen csak pár kilométer választotta el tőlem. Nem függök a kapcsolattól, azért vagyok benne, mert szerelmes vagyok, boldog vagyok és a jövőt csakis vele képzelem el.

  4 . Kiegyens úlyozott a kapcsolat?

Hála a jó Istennek, ugyanolyan erős karakterek vagyunk, így teljes mértékben kiegyensúlyozott a kapcsolat, bár a viták (néha vannak) hevesek, de mind2-en egyaránt kompromisszumképesek vagyunk.

   5. Tudunk együtt szórakozni?

Persze. Bár itt a hangsúly azon van, ha ez megy egymás nélkül is (bizalom)..., ennek ellenére igen tudunk. Nem a péntek esti diszkó-túrára gondolok, hanem a kettesben töltött értékes időre, néha úgy mint a gyerekek, olykor pedig kettesben, romantikusan, kéz a kézben.

   6. Feltétel nélkül megbízom a páromban?

Az életemet is rábíznám, hiszen mindennap bizonyosságot ad róla, hogy 100% bizalmat adhatok neki. Erre azt szoktam mondani, hogy akármennyire fáj az igazság, még mindig vállalhatóbb, mint hazugságban kétségek közt élni.

   7. Ugyanabba az irányba tartunk?

Közös jövőt álmodtunk meg, közös célokkal, boldog élettel, ráléptünk a közös utunkra, igen egy-ugyanazon irányba tartunk.

  8. Vonzódom a páromhoz?

Nagyon is működik a kémia, mind a mai napig tud újat mutatni (pozitív értelemben) amibe 1000-szer is beleszeretek .

  9. Én még mindig én vagyok?

Hasonlóan nehéz kérdés, mint az első, de a válaszom igen, én én maradtam lemondások és álarcok nélkül.

  10. Mit súg a szívem?

Életem legjobb döntése volt, 3 éve igent mondani a randira és elkötelezni magam, mellette. A szívem azt súgja, a helyemen vagyok a megfelelő társsal!xn9zhxtxub.png

Mindenre őszintén válaszoltam, de nagyon nehéz kérdések voltak ugye? Próbáljátok ki ti is, de tiszta szívből ám! Csak ne az esküvő előtti napon! ;)

süti beállítások módosítása