A szürke 50 árnyalata
2015. augusztus 11. írta: Kis Henriett

A szürke 50 árnyalata

~Vélemény a filmről~

Azt hiszem, ha nem is az elsők között, de szerencsére sikerült a könyvet kiolvasnom, mielőtt még játszották volna a mozikban. Azonban beleestem abba a csapdába, hogy a premier előtti vetítésről alkotott véleményeket elolvastam. Ezek okán, tehát látatlanban is kialakult bennem egy kép arról, mit is fogok látni a későbbiekben.8mosvfouzg.png

Viszont mindez nem volt elég ahhoz, hogy eltántorítson, így én is vettem két jegyet és izgatottan vártam a pénteket. Kezdtem félni, hogy beigazolódnak az állítottak, mert a kezdés tényleg nem volt maradandó élmény. Tényleg nagyon szexi, ahogy Christian felöltözik, csak hát éppen a könyvbeli kezdés ütősebb volt. Számomra onnantól kezd izgalmassá válni a történet, hogy Ana besétál a Grey vállalathoz, az interjú kapcsán.iyqrky74be.png

Pár szó a szereplőkről: öt csillagos a főszereplő válogatás, pont így képzeltem el őket az olvasottak alapján. Szerintem azért mindenki nevében mondhatom, hogy Jamie 'megér egy misét'. :)

Az egyik amiben igazuk volt a kritikusoknak az, hogy Anastasia a filmben már egy felturbózott változata könyvbeli énjének ( mármint nem olyan szemérmes mint az író elképzelésével).

A fő-fő-fő problémám, ami az egészet elvitte és haragszom is érte egy kicsit az az, hogy rendkívül összecsapták; mintha le akarták volna rendezni az egyébként 3 órába is simán beleférő filmet, mindössze másfél órában.... hát sikerült. :(

A könyvben elég sűrűn, mondhatni végig részesei lehettünk Ana belső monológjának, ezek nélkül számomra picit üresnek tűnt a film. 

De ahogy Jamie egy interjúban fogalmazott: " Azért nem tudtunk minden könyvbeli momentumot átvinni a vászonra, hiszen egyes jelenetek ott már értelmüket vesztették volna"!

Azonban a negatívumok mellett, túlnyomó részt a pozitív benyomás uralkodott bennem: mesterien játszotta Christian a szívdöglesztő dominát, és Ana is a szemérmest, a legfontosabb  jeleneteket visszaadta a film.

A végére hagytam a legjobbat a filmhez készült zenék; hát én komolyan mondom hangosan énekeltem a mozi kellős közepén IMÁDTAM!! Ellie Goulding: Love Me Like You Do, The Weeknd: Earned It, Beyonce: Haunted, Crazy In Love....... :))))  A film nagyszerű, sőt az évtized filmje lett az nem vitás!!!

Szóval a következő két film is remélem hasonló sikert arat majd. Gratulálok a rendezőnek, de legfőképp az írónak E.L. James-nek!

The Fifty Shades Of Grey 10417443_916893764993826_711352826567973380_n.jpg

 

süti beállítások módosítása