Eos Honey Apple, Carmex Cherry, Lip Smacker
2020. január 25. írta: Kis Henriett

Eos Honey Apple, Carmex Cherry, Lip Smacker

20200120_121037.jpg

Mit hozott a Jézuska 4. rész! Utolsó részéhez érkeztem a karácsonyi ajándék kozmetikumok sorozatnak, viszont a végére hagytam a legcukibb és legrégebb óta beszerzésre váró balzsamokat.

20200122_145454-1.jpg

1. Eos Honey Apple: évek óta sehol se látni vagy kapni itthon, de a kedvenc youtuberem Kayla ódákat zengett róla, szerinte a legfinomabb illatú eos. Nos, meg kell, hogy erősítsem az állítását, tényleg isteni az illata nagyon lágy, viszont inkább csak alma illatú. És mint általában az eosok 90%-os a hidratálása. A Müllerben sikerült beszereznem, már az új csomagolásút 1790ft-ért.

20200120_121245.jpg

2. Carmex Cherry spf 15: sokkal másabb illata van, mint az eredeti carmexnek, annak rohadt vanília és mentol, ennél is hasonlóra számítottam, de valami meggyes cukorka vagy retró édesség talán rágó gumi illatú. Hatásában ugyan olyan jó mint az eredeti. Próbálok vele spórolni, hogy maradjon nyárra az spf miatt. Szintén Mülleres szerzemény, viszont az ára miatt csakis ott éri meg beszerezni, ami 650ft.

picsart_01-22-02_50_57.jpg

3. Lip Smacker Frozen Plum Berry Tart: nagyon régi vágyam egy lip smacker, de mivel amerikából szinte lehetetlen beszerezni, marad az amit itthon árulnak. A DM-ben 800ft volt ez a jégvarázs ajakbalzsam. Való igaz, hogy fenséges az illata, ahogy állítják és kellemesen krémes, jó érzés viselni. Az ápoló tudományát nem tudom értékelni, de szerintem ezt nem is azért vesszük meg. Nagyon megszerettem, biztos, hogy elkenegetem.

süti beállítások módosítása