Balea limitált kiadású ajakbalzsamok
2019. március 13. írta: Kis Henriett

Balea limitált kiadású ajakbalzsamok

Pearly Vanilla, Golden Peach, Sweet Pomegranate

A Balea házatáján már megszoktam, hogy gyorsabban jönnek ki a limitált termékek cukibbnál cukibb fantázianevekkel, (amik miatt mindig mindet meg akarom venni) mint ahogy lépést tudnék velük tartani.

20190313_132254.jpg

A mai bejegyzésemben szereplő 3 ajakbalzsam közül 2 már lecsengett itthon, azt sem tudom, hogy lehet-e még itthon kapni, mert mikor tavaly nyáron a polcokra kerültek nekem nem keltették fel az érdeklődésemet. Ez olyan tipikusan én vagyok, mindig mindent utólag vagy az utolsó pillanatban gondolok meg. Szóval most egy ilyen #csillámmánia újabb hulláma közepén vagyok. A 'golden peach' és a 'pearly vanilla' ajabalzsamokat így már csak németországból sikerült beszerezni hála az égnek, mert csodaszépségesek és isteni az illatuk.

20190313_133043-1.jpg

Pearly Vanilla: kicsit kevésbé intenzív a csillámok színe mint mondjuk a Bebe vaníliásának és ebben ezüst színűek. Szép visszafogott árnyalatú. Ápolás szempontjából nem ér fel egy Carmexhez vagy az új kedvencemhez az I heart lips málnáshoz, de tavasszal és nyáron jó barátok leszünk.

20190313_132613-1.jpg

Golden Peach: narancssárga alapszínű maga a termék és arany csillámokkal gazdagították, nagyon is természetes, nem kelt feltűnő látványt, ezért szeretem annyira, meg persze az illata miatt ami olyan mint a barackos nestea-nak. Ápolását tekintve ugyanazt tudnám elmondani mint az előbb a vaníliásnál.

20190313_132548-1.jpg

Ráadásként pedig nőnap reggelén megkaptam a reggeli kávémmal karöltve az új gránátalmás narancsos ajakbalzsamot. Nincs színe pedig számítottam egy szép mély rózsaszínre, de így is fantasztikus és az illata semmihez sem fogható, de nem gyümölcsös, hanem valóban a retró gyerekrágók illatát idézi.

balea-sweet-pomegranate-ajakapolo1s9-300-300.png

A Sweet pomegranate és a Minty melon illatokat a DM-ben lehet kapni 299ft-os alapáron, sajnos én a minty melonnal sehol sem találkoztam még csak a hűlt helyével.

süti beállítások módosítása