Csak természetesen az Alverdével
2018. május 27. írta: Kis Henriett

Csak természetesen az Alverdével

Zselépuding szájfény..... és matt rúzs!

Az eslő találkozásom az Alverdével valamikor 8 évvel ezelőtt volt, amikor egy korrektorért mentem be a DM-be és sikerült egy stiftes terméket leemelnem a polcról, ami ráadásul még szuperül meg is állta a helyét ha apró bőrhibákat kellett vele eltakarnom. Szóval örültem neki, hogy anélkül választottam jó korrektort, hogy előzőleg bármit is tudtam volna a márkáról. Mostanra azonban mindenki így én is tudom, hogy az Alverde termékek leginkább növényi eredetű összetevőkből állnak és nem tartalmaznak mesterséges összetevőket, tartósítószereket....  Viszont ennek ellenére, sem vagyok valami nagy Alverde használó, bár fogalmam sincs ez miért van. Pár hónapja az egyik kedvenc bloggerem két terméket tesztelt az alverdétől és nekem mindkettő felkeltette az érdeklődésemet, így hamar beszereztem őket én is, szóval jöjjön most a teszt róluk.

20180521_100355.jpg

1. Alverde Matt Rúzs '50 Cashmere Beauty'

Ennek mondjuk vicces története van mert, nem ezt az árnyalatot szerettem volna megvenni, de valaki elterelte a figyelmem és a választottamat sikerült visszatennem ez a 'Rose Delight' árnyalat volt, végül nálam a 'Cashmere Beauty' maradt, aminek így utólag nagyon örülök, hiszen kifejezetten megszerettem magamon ezt a színt. Maga a rúzsceruza használata roppant egyszerű, mert szuperül kézre áll és könnyen siklik az ajkaimon. Nem szárít, de én mindig alá hidratálok egy zsírosabb ajakbalzsammal, biztos ami biztos. Szép intenzív színe van és elég tartós is, hiszen egy ivás vagy könnyebb étkezés, mondjuk egy szendvics meg se kottyan neki. Szóval egyértelműen jó választás volt számomra ez a rúzs, mindenkinek csak ajánlani tudom!

20180521_100744.jpg

2. Alverde Jelly Pudding Szájfény '10 Pastel Rose'

Alapvetően imádom a szájfényeket és kifejezetten a világos nude árnyalatok azok amik bejönnek... és hogy jól állnak-e az más kérdés.....de ez a szájfény nagy kedvencem lett, mert egységesíti az ajkam felületét és nem ül bele a pici ráncokba, valamint brutálisan szép fénye van és ráadásul tartós is. Ja és az illata ennek is mint a matt rúzsnak gyümölcsös cukorka illatú. :)))) Viszont a sok pozitív élmény után sajnos a negatívumokat is meg kell említenem, mégpedig azt a bumszli szivacsot a végén, aminek nem tudom mi értelme van. Ha kinyomom a tubusból és el szeretném vele egyengetni inkább csak magába szívja és eltűnik az ajkamról a szájfényt, ezért én inkább csak kinyomom és az ajkaimmal és az ujjammal szoktam elegyengetni. Ezt leszámítva tényleg csodás termék, örülök, hogy megvettem.

alverde_jelly_pudding_lipgloss_03.jpg

Köszönöm, hogy velem tartottatok Sok puszit és ölelést küldök nektek: Heni 

20180521_100918.jpg

süti beállítások módosítása