Boldog 3. évfordulót!
2015. december 31. írta: Kis Henriett

Boldog 3. évfordulót!

picsart_1451555039456.jpgNagyon Boldog 3. ÉVFORDULÓT Kívánok Szerelmem! 'Életem legcsodásabb 3 éve' ~ csak így tudnám leírni, amit azóta érzek, amióta vagy nekem. Hihetetlen milyen gyorsan telik az idő. Napról-napra egyre jobban szeretlek és attól csodásabb érzés nincs számomra a Földön, hogy akit ennyire szeretek, viszont szeret, őszintén, tiszta szívből. Veled éltem át életem eddigi legcsodásabb élményeit, amelyekből egyszer majd emlékek lesznek, a mi közös emlékeink. A nehéz időkben is mindig mellettem álltál, fogtad a kezem és azt mondtad: "nyugi majd megoldjuk"! 2012.december. 27 csütörtök óta olyan életet élek, amit senkivel sem cserélnék el. Nem csupán a kedvesem, de a legjobb barátom is te vagy, bármi történjen is te mindig mellettem vagy és ezért nem tudok elég hálás lenni. Igaz mindketten nehéz esetek vagyunk olykor, de az akadályok és a kis vitáink mind-mind megerősítenek minket. A mi szerelmünk mindennél erősebb, semmi sem tudja ezt elvenni tőlünk. Úgy szeretlek ahogy vagy, minden nap veled, számomra ajándék. Köszönöm szépen ezt a csodálatos 3 évet, melletted igazi nő lehetek. Tiszta szívből szeretlek!picsart_1451554825905.jpg

Végre idén is elérkezett a nap, amire mindketten vártunk, hiszen indulhattunk Egerszalókra! 3 éves a szerelmünk! Eddig is és terveink szerint ezután is minden évben ezen a lélegzetelállító helyen töltjük majd a dec. 27-ét. És bár a hó idén is elmaradt, ettől függetlenül szépséges panorámánk volt a meleg vízből, hiszen a sódomb látvány, ahogy gőzölög, nos az felülmúlhatatlan. Vasárnap hajnalban a szerelmem éjjeliszekrényére csempésztem egy pici ajándékot és egy köszönöm kártyát, hogy tudassam vele milyen jó, hogy van nekem, ettől kezdve az egész nap az ünneplés hangulatában telt. Ötször koccintottunk, koktéloztunk és nosztalgiáztunk (felidéztük, milyen volt az elmúlt 3 évünk).picsart_1451554936728.jpg

A nehézségek és a távolság, mind-mind építő jelleggel hatottak ránk. Van is egy mondás, ezzel kapcsolatban:   "A távolság a kis szerelmest kioltja, a nagyot pedig, még nagyobb lánggá gerjeszti!"  Nos velünk az utóbbi történt. Este vacsinál a pincérünk azt hitte leánykérés van készülőben, mire Sz. mondta, majd jövőre (szóval nem tudom mit hoz  2016, de kíváncsian várom). A folytatásban pezsgő, romantikázás kettesben egész éjjel, majd búcsú a meseszép egerszalóki sódombos Saliristől!  Szeretlek Szerelmem: a te Sütid :)

süti beállítások módosítása